Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم نصب علمک و نبود نفت سفید کافی مهمترین مشکل روستای امامزاده سید محمود(ع) چاروسا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، گازرسانی به بخش های چاروسا و دیشموک یکی از آرزوهای دیرینه این مناطق بود که امسال از این نعمت برخوردار شدند.

اما در این بین مناطقی بودند که می توانست زودتر از این گازدار شوند یکی از این روستاها روستای امامزاده سید محمود(ع) با جمعیت بالا بود که عملیات گازرسانی از شهر قلعه رئیسی به این روستا صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای سال گذشته چنان عملیات گازرسانی شدت و سرعت داشت که همه به خصوص مردم این روستا امیدوار به گازرسانی شدند و شروع به عملیات لوله کشی گاز ساختمانی شدند و مبالغ بسیار بالایی را جهت لوله کشی هزینه کردند اما متاسفانه همچنان گازدار نشدند.

عدم نصب علمک گاز در این روستا مهمترین مشکل کنونی روستا است و همین باعث شد تا مردم این روستا حتی از سوخت نفت هم بی بهره باشند.

این در حالی است که قسمتی از شهر قلعه رئیسی(قسمت سرمازه، نوروز آباد و پایین تر از دبیرستان دخترانه قلعه رئیسی) همچنان بی بهره از نصب علمک گاز و روستای همچون شوتاور منتظر عملیات گازرسانی هستند.

در شب روزی که فصل سرد زمستان را می گذراند و کمبود نفت سفید سبب شد تا مردم امیدوار به تکمیل گاز روستای خود باشند که امیدواریم اداره گاز که اقدامات قابل تقدیری برای گازرسانی به این مناطق شدند با نصب علمک هم مشکلات این روستاها را برطرف کند.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا نفت رئیسی امامزاده سید محمود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت بهاری روستای حصار در قالب تصاویر

روستای حصار از توابع شهرستان کنگاور استان کرمانشاه است. این روستا در یک منطقه کوهستانی واقع شده است به همین جهت از طبیعت زیبایی برخوردار است. اهالی این روستا اغلب به کشاورزی دیم و دامپروری سنتی مشغول هستند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر طبیعت بهاری این روستا را به نمایش درآورد که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - کرمانشاه

بیشتر بخوانید:

خودنمایی آبشار نوغان در دل طبیعت بویین میاندشت + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی
  • ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان ایلام از گاز طبیعی برخوردار هستند
  • آغاز کوچ عشایر در پیشوا
  • آبرسانی به روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • رفع مشکل آب روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • خودنمایی گل‌های لاله در روستای شرب العین
  • طبیعت بهاری روستای حصار در قالب تصاویر
  • خودنمایی گل لاله در روستای شرب العین
  • آب شرب خرانق با حفر چاه تامین می‌شود