Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نخستین بارش برف در زمستان سال جاری و برای تسهیل تردد زائران ۳۰ هزار مترمربع کفپوش در صحن‌ها و بست‌های حرم مطهر رضوی پهن شد.

به گزارش قدس آنلاین، با توجه به پیش‌بینی بارندگی از چند روز گذشته با آمادگی کامل تمام نیروها تمامی صحن‌ها، بست‌ها و دوربرگردان‌های حرم مطهر رضوی با ۳۰ هزار مترمربع کفپوش مفروش شده تا مسیرهای تردد ایمنی را برای زائران حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فراهم آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا سبزعلی افزود: هم اکنون تمامی نیروها با حضور در حرم مطهر سطوح پوشیده از برف را با ماشین‌های برف روبی جمع‌آوری و با نمک پاشی و تنظیف، مسیرهای تردد را برای زائران ایمن نگه می‌دارند.

بر اساس گزارش آستان‌نیوز، وی بیان کرد: با شروع فصل سرما اداره خدمات عمومی با کمک سایر بخش‌های اماکن متبرکه آمادگی‌های لازم را برای مواجه با بارش برف و باران دارد و همه روزه اطلاعات هواشناسی را از ایستگاه‌های مربوطه دریافت و به سایر بخش‌ها برای لحاظ در تصمیمات خود ارسال می‌کند.

رئیس اداره خدمات عمومی حرم مطهر رضوی با اشاره به احتمال بارندگی شدیدتر برف در زمستان، افزود: با توجه به این شرایط از زائران گرامی تقاضا داریم تا در این روزهای برفی سعی کنند مسیرهای تردد خود را در صحن‌ها و بست‌ها از روی کفپوش ها انتخاب نمایند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: روز برفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی

سرپرست حج و زیارت خراسان‌رضوی از آخرین وضعیت پروازهای حج عمره در استان طی سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی حج و زیارت استان، حجت‌الاسلام مهدی شجاع در خصوص آخرین وضعیت پروازهای حج عمره در خراسان‌رضوی اظهار کرد: در سال‌جاری تعداد ۹ هزار و ۳۶۵ زائر در قالب ۶۷ کاروان از خراسان‌رضوی به حج تمتع اعزام خواهند شد که از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های مدینه‌بعد و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های مدینه‌قبل ثبت‌نام شده‌اند.

وی افزود: تعداد پنج هزار و ۳۹۰ زائر مشهد در قالب ۳۷ کاروان و سه هزار و ۹۷۵ زائر شهرستان‌های استان نیز در قالب ۳۰ کاروان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست حج و زیارت خراسان‌رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع سال‌جاری نیز زائران استان خراسان‌شمالی طبق سنوات گذشته به همراه زائران استان خراسان‌رضوی از اواخر اردیبهشت از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

شجاع بیان کرد: اعزام‌ها از تاریخ بیست‌ونهم اردیبهشت تا ششم تا دوازدهم خرداد و آغاز عملیات بازگشت زائران خانه خدا از اول تیرماه خواهد بود.

کد خبر 746937

دیگر خبرها

  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • اعزام بیش از ۹ هزار زائر از خراسان‌رضوی به سرزمین وحی
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند