Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمی گفت: 104 تیم امدادی در استان سیستان و بلوچستان و 50 تیم امدادی در استان هرمزگان مشغول به امداد رسانی هستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در خصوص آخرین وضعیت امداد رسانی در سیل و آبگرفتگی طی 72 ساعت گذشته به خبرنگار برنا گفت: در استان سیستان و بلوچستان 13شهرستان متاثر از این موضوع بودند و 40 شهر و روستا را درگیر کرد و به 1248نفر امداد رسانی شد، همچنین 327 نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی افزود: متاسفانه 1 نفر در اثر سیل و آبگرفتگی های استان سیستان و بلوچستان مفقود شد.

 

رئیس سازمان امداد و نجات در خصوص حضور تیم های امداد رسانی استان سیستان و بلوچستان در مناطق سیل زده، بیان کرد: 521 نفر در قالب 104 تیم امدادی در حال حاضر مشغول به امدادرسانی هستند. طی عملیات های انجام شده، 80 دستگاه چادر و 253 تخته پتو در میان مردم توزیع شد.

 

این مقام مسئول در رابطه با گزارش امدادرسانی در  سیل و آبگرفتگی در استان هرمزگان نیز گفت: ١١ شهرستان از شهرستان های این استان متاثر از سیل و آبگرفتگی شدند و 29 شهر و روستا را درگیر خود کرده بود. در راستای مبحث امداد رسانی خوشبختانه تا به این لحظه به 1313 نفر خدمات امدادی ارائه شده و 92 نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

او در پاسخ به این سوال که میزان افراد فوتی در این مناطق به چه میزان بوده است، عنوان کرد: متاسفانه یک مورد فوتی در شهرستان بشاگرد داشته ایم.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان این موضوع که 128 واحد از منازل مسکونی استان هرمزگان توسط نیروهای امدادی تخلیه شده است، بیان کرد: 250 امدادگر در قالب 50 تیم امدادی مشغول به امدادرسانی هستند و تا به این لحظه 18 دستگاه چادر و 370 تخته پتو در میان مردم توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان امداد و نجات جمعیت هلال احمر سازمان امداد و نجات سیل هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،رضا فلاح با اشاره به بارش شدید در جنوب استان کرمان اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ مجروح یا کشته‌ای براثر جاری شدن سیل نداشتیم.

وی افزود: یک خودرو در منوجان گرفتار سیلاب شده بود که سریعا مردم محلی سرنشینان این خودرو را نجات داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان با بیان اینکه حدود ۴۰ دستگاه خودروی وانت، کمک دار و امدادی در جنوب این استان مستقرشده اند افزود: بالگرد امداد هوایی هلال احمر نیز در فرودگاه جیرفت مستقر شده تا در صورت نیاز و مساعد شدن شرایط جوی بتوان از آن استفاده کرد.

وی با بیان این مطلب که شدت بارندگی در منطقه کروچان زیاد است، تصریح کرد: یک مدرسه در منوجان برای زمان بحران آماده کرده‌ایم و همه انبارهای هلال احمر در جنوب استان تکمیل هستند.

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • آخرین خبرها از سیل جنوب | اینجا هنوز در محاصره آب است
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • آمادگی هلال احمر کرمان برای امداد رسانی