Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@01:40:17 GMT

قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا امروز ۹۸/۱۰/۲۲

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۷۷۷۸

قیمت ارز، دلار، یورو، سکه و طلا امروز ۹۸/۱۰/۲۲

رویداد۲۴ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۴۴۹ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۴۹۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۹۱۴ هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۸۰ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۵۶۲ دلار معامله می‌شود.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت طلای ۲۴ عیار ۶۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان، هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۸۵ هزار تومان تعیین شده است.

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت درهم امارات ۳ هزار و ۶۶۲ تومان، یورو ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۷ هزار و ۴۷۴ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز یک شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۳ هزار و ۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۴ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۵۵۰ تومان است. منبع: تسنیم لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qEd خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت طلا قیمت سکه قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

هر اسکناس دلار آمریکا و یورو امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) بدون تغییر نسبت به روز گذشته در مرکز مبادله طلا و ارز ثابت ماند اما اسکناس و حواله یورو با کاهش قیمت همراه شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، هر اسکناس دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان داد و ستد شد. همچنین قیمت حواله دلار آمریکا نیز با نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان نسبت به روز گذشته بدون تغییر ماند.

قیمت هر اسکناس یورو با کاهش ۶۶ تومانی به ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان و حواله آن با کاهش ۶۲ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۲۰۲ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۶۸ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبات قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳