Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: این داغ بزرگ که به گفته رهبری بعد از مشخص شدنش بسیار سنگین تر شد همه را داغدار کرده است.

وی ادامه داد: داغ زمانی سنگین تر شد که فهمیدیم خطای انسانی باعث آن شده است و از این رو از دستگاه قضایی و نیروهای مسلح می خواهم که با خاطیان این حادثه با اشد مجازات برخورد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت نظری گفت: این حادثه اندوه بزرگی به مردم وارد کرد و از سازمان زیباسازی می خواهم در کنار بنرهای تسلیت بنرهایی از تصاویر این درگذشتگان هم طراحی و در شهر تهران نصب شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساخت یادمان ها و المانهای شهری برای همه قربانیان حوادث هوایی امری مرسوم است که به نظر برای این قربانیان هم باید یادمانی ساخته شود.

وی ادامه داد: همچنین از شورای تامین و نیروی انتظامی می خواهم تا محلی را برای سوگواری دسته جمعی و عزاداری برای این عزیزان در نظر بگیرد.


انتهای پیام/

20 / 20 عضو شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری قربانیان حادثه بوئینگ ۷۳۷ یادمانی برای قربانیان حادثه بوئینگ ۷۳۷

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عضو شورای اسلامی شهر تهران حجت نظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: انفجار کپسول گاز در پایانه شرق تهران سبب بروز حادثه شده است.

وی افزود: در حال اعزام به محل حادثه هستم و به زودی اطلاعات تکمیلی در این زمینه اعلام می‌شود.

کد خبر 6081941

دیگر خبرها

  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
  • حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • (ویدئو) بمب‌افکن آمریکایی B-۵۲ آمریکا در پرواز کم‌ارتفاع
  • مقایسه‌ بوئینگ و ایرباس در سوانح و حوادث هوایی آمریکا + اینفوگرافیک
  • لئون گورتسکا و سرژ گنابری اولین قربانیان بازگشت یولیان ناگلزمان به بایرن مونیخ
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • افزایش شمار قربانیان سیل و رعد و برق در پاکستان به ۶۳ نفر
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم