Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رییس کل دادگستری مازندران از صدور رای قطعی متهمان پرونده اختلاس یکی از شعب بانک ملی حوزه تنکابن خبر داد و گفت: جرم این افراد اختلاس، معاونت در اختلاس، پولشویی و جعل بوده است.

براساس گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام محمد صادق اکبری از صدور رای قطعی متهمان پرونده اختلاس در یکی از شعب بانک ملی حوزه تنکابن خبر داد و اظهار کرد: با توجه به محتویات پرونده و گزارش‌های بازرسان بانک ملی و پرینت حساب‌های بانکی متهمان، مبنی بر واریز وجوه ناشی از اختلاس به حساب آنان، مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۷۶۳ ریال به حساب متهمان پرونده واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رای بدوی در یکی از شعبات تجدیدنظر استان مازندران تایید شد، تصریح کرد: جرم این افراد و رئیس شعبه مورد نظر اختلاس، معاونت در اختلاس، پولشویی و جعل بوده که به انفصال از خدمات دولتی و جمعا تحمل ۱۳ سال و شش ماه حبس تعزیری و از جهت ارتکاب بزه پولشویی به رد مبلغ فوق به عنوان درآمد و عواید حاصل از جرم در حق بانک ملی و پرداخت یک چهارم از مبلغ مذکور به عنوان جزای نقدی و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جریان صدور حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون

وام‌های بانک مهر ایران از جمله وام‌های قرض‌الحسنه (بدون سود، بدون کارمزد) در سیستم بانکی کشور هستند. بانک مهر با ارائه‌ی طرح‌های مختلف تسهیلاتی در تلاش است امکان دریافت وام برای همه‌ی افراد جامعه را ایجاد کند. در این مقاله به بررسی تمام شرایط و جزئیات ۱۰ وام بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران پرداختیم. همچنین در پایان این مطلب از دلگرم یک وام فوری را معرفی خواهیم کرد.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح مهریار بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران

وام ۳۰۰میلیون تومانی طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران با افتتاح حساب قرض الحسنه در این بانک و خواب سپرده‌ی حداقل ۳ماه، اعطا می‌شود. بانک مهر ایران برای این وام سودی درنظر نگرفته است، اما کارمزد ۴درصدی برای تأمین هزینه‌های خود تعیین کرده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط ۳۶ماهه است و برای ضمانت نیاز به ۳ضامن رسمی است.

جدول اولویت بندی (مدت زمان انتظار جهت دریافت تسهیلات وام ۳۰۰ میلیون تومانی) قرض الحسنه مهر ایران

مشتریانی که توانایی ایجاد میانگین‌های حساب بالاتری را داشته باشند، می‌توانند از اولویت دریافت تسهیلات در فاصله زمانی کوتاه‌تری جهت کسب میانگین حساب (بطور مثال ۳ الی ۶ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره‌مند گردند.

مشتریانی که توانایی ایجاد میانگین‌های حساب کمتری را داشته باشند، می‌توانند از اولویت دریافت تسهیلات در فاصله زمانی طولانی‌تری جهت کسب میانگین حساب (بطور مثال ۷ الی ۱۲ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره‌مند گردند.

مشتریانی که قادر به پرداخت ماهانه اقساط بیش از ۵ میلیون ریال باشند، می‌توانند از مدت بازپرداخت اقساط کوتاه‌تری (بطور مثال ۱۸ الی ۳۶ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره‌مند گردند.

مشتریانی که قادر به پرداخت ماهانه اقساط کمتر از ۵ میلیون ریال باشند، می‌توانند از مدت بازپرداخت اقساط طولانی‌تری (بطور مثال ۳۰ الی ۶۰ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره‌مند گردند.

شرکت‌هایی که تمایل به ارائه‌ی خدمات وام برای کارکنان خود را دارند، با استفاده از این طرح این خدمت را عملی می‌کنند. این شرکت‌ها با ارائه‌ی سند‌های اساسنامه‌ی شرکت، پروانه‌ی فعالیت، چک برای ضمانت و روزنامه‌ی رسمی امکان دریافت وام برای کارکنان خود را ایجاد می‌کنند. همچنین کارمندان این شرکت‌ها با استفاده از برگه‌ی کسر از حقوق و معرفی‌نامه وام خود را دریافت می‌کنند. از دیگر مزایای طرح مهریار بانک مهر برای کارمندانی که شرکت آنها با بانک قرارداد دارد این است که به‌صورت ضربدری می‌توانند ضامن یکدیگر شوند.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی نقدی بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران

وام ۲۰۰ میلیون تومانی نقدی بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران به همه‌ی کسانی که حساب قرض‌الحسنه و معدل حساب حداقل ۳ماه در بانک مهر دارند، پرداخت می‌شود. برای طرح ۲۰۰میلیون تومانی نقدی، سود و کارمزد ۴درصدی در نظر گرفته شده است و بازپرداخت ۶۰ماهه دارد. متقاضیان وام این طرح نباید چک برگشتی و بدهی به بانک داشته باشد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی امتیازی بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران

وام ۲۰۰میلیون تومانی امتیازی بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران با داشتن ۳ تا ۱۲ماه معدل حساب در حساب قرض‌الحسنه اعطا می‌شود. حداکثر مدت بازپرداخت ۶۰ماهه و سود ۴درصدی دارد.

هر مقدار سپرده که برای کسب معدل حساب در حساب قرض‌الحسنه‌ی خود قرار می‌دهید، بعد از گرفتن اعتبار قابل برداشت و مسدودی سپرده برای طرح امتیازی بانک مهر در نظر گرفته نشده است.

وام ۱۵۰ میلیونی طرح ۲ در ۱ بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران

در طرح ۲ در یک بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران با افتتاح یک حساب قرض‌الحسنه دو بار تسهیلات دریافت می‌کنید. در تسهیلات اول، یک روز بعد از افتتاح حساب، تا ۹۵درصد سپرده‌ی حساب خود (تا سقف ۱۵۰میلیون تومان) اعتبار دریافت می‌کنید. وام اول سود یک درصدی دارد و حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط ۶۰ماهه است.

خوب است بدانید بعد از دریافت وام اول، سپرده‌ی شما تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط، نزد بانک باقی خواهد ماند. همچنین برای دریافت تسهیلات اول نیاز به ضامن رسمی نیست. (سپرده‌ی شما به‌عنوان ضمانت در نظر گرفته می‌شود.)

بعد از تسویه‌ی کامل تسهیلات اول (حداقل ۶ماه از دریافت وام اول گذشته باشد)، می‌توانید برای دربافت تسهیلات دوم اقدام کنید. میزان اعتباری که در تسهیلات دوم اعطا می‌شود به میانگین باقی‌مانده‌ی سپرده‌ی شما و بازپرداخت اقساط ماهانه‌ی وام اول، وابسته است. مدت بازپرداخت اقساط حداکثر ۶۰ماهه و سود وام دوم ۴درصدی است. برای گرفتن وام دوم باید یک ضامن رسمی معرفی کنید.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران

وام ۱۰۰میلیون تومانی بدون ضامن بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران برای کسانی که حساب واریز حقوق آنها در بانک مهر هست، در نظر گرفته شده است. در این طرح؛ بدون ضامن، به شرط اعتبارسنجی بانک مرکزی (داشتن رتبه‌ی اعتباری B، A یا C) و نامه‌ی کسر از حقوق، تا سقف ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات دریافت می‌کنید.

در طرح بدون ضامن برای مشاغل مختلف، طبق دستورالعمل تصویب شده، شرایط متفاوتی را در نظر گرفته‌اند؛ این شرایط از این قرار هستند:

شرایط دریافت وام بانک مهر برای کارکنان شاغل، بازنشستگان و مستمری‌بگیران بخش‌های اجرایی دولتی (وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌های دولتی، شرکت‌های دولتی و…)، نهاد‌های عمومی غیر دولتی و تعدادی از شرکت‌های معتبر بخش خصوصی که حساب واریز حقوقشان در این بانک است:

 شرایط دریافت وام بانک مهر برای کارکنان سایر شرکت‌های بخش خصوصی که حساب واریز حقوقشان در این بانک است (غیر از موارد بند ۱):

چه مواردی برای رتبه‌ی اعتباری بانک مرکزی بررسی می‌شوند؟

 مبالغ وام‌های گرفته شده از بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری یا صندوق‌های رفاه دانشجویی
 تعداد چک برگشتی
 قسط‌های سررسید پرداخت نشده
 ضمانت‌های فرد برای اشخاص ثالث
 بدهی‌های مالیاتی

این وام سود ۴درصدی دارد و بازپرداخت ۳۶ماهه برای وام ۵۰میلیونی و بازپرداخت ۴۸ماهه برای وام ۱۰۰ میلیونی در نظر گرفته شده است.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح حمایت فرد حقیقی بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران

وام طرح حمایت فرد حقیقی بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران با به امانت گذاشتن قسمتی از مبلغ تسهیلات مورد نیاز خود، به صندوق اجتماعی شعبه (بر اساس انتخاب متقاضی وام، ۴۰، ۵۰ یا ۵۵ درصد) تا سقف ۱۰۰میلیون تومان پرداخت می‌شود.

بازپرداخت وام طرح حمایت فرد حقیقی ۳۶ماهه تعیین شده است. این وام یک سود ۲درصدی برای صندوق اجتماعی شعبه و یک سود ۴درصدی برای بانک دارد.

برای مثال:

وام‌گیرنده، وام ۵۰میلیون تومانی با بازپرداخت ۳۶ماهه را می‌خواهد؛ پس باید مبلغ ۲۵میلیون تومان در حساب پس‌انداز خود سپرده‌گذاری کند. بعد از گذشتن مدت زمانی (حداقل ۳ماه) و تکمیل پرونده‌ی وام، ۲۵میلیون تومان از محل بانک با کارمزد ۴درصدی و ۲۵میلیون تومان از محل صندوق اجتماعی شعبه با کارمزد ۲درصدی در حساب پس انداز متقاضی با بازپرداخت ۳۶ماهه واریز خواهد شد.

توجه کنید مبلغی که به حساب سپرده‌ی خود واریز می‌کنید، تا زمان تسویه‌ی کامل اقساط نزد بانک باقی خواهد ماند.

وام ۱۰۰ میلیون تومانی کالا کارت بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران

۱۰۰میلیون تومان وام خرید کالای بانک مهر ایران در قالب یک کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های طرف قراردادش داده می‌شود. سود این تسهیلات ۴درصد است. بازپرداخت اقساط این وام بانک مهر، به انتخاب متقاضی و تا سقف ۲۴ماه قابل تغییر است.

وام ۸۰ میلیون تومانی طرح دوم پیوند بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران

وام ۸۰میلیون تومانی طرح دوم پیوند بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران را با افتتاح حساب و واریز ماهیانه مبلغی به این حساب دریافت اعطا می‌شود. میزان اعتبار دریافتی این وام بانک مهر، براساس میانگین حساب قرض‌الحسنه، به مدت ۵سال تا سقف ۸۰میلیون تومان محاسبه می‌شود. البته امکان کاهش مبلغ سپرده‌ی ماهیانه و افزایش تعداد سال‌های سپرده‌گذاری فراهم شده است.

برای مثال:

وام‌گیرنده می‌تواند با سپرده‌گذاری مبلغ ۱۸.۴۰۰.۰۰۰ میلیون تومان به مدت پنج سال، ۸۰میلیون تومان وام با بازپرداخت ۶۰ماهه پس از پنج سال بگیرد یا وام‌گیرنده می‌تواند با سپرده‌گذاری مبلغ ۷.۸۵۰.۰۰۰تومان به مدت ۱۰سال، ۸۰میلیون تومان وام با بازپرداخت ۶۰ماهه بگیرد.

وام ۳۰ میلیون تومانی طرح امتیازی بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران

وام ۳۰میلیون تومانی طرح امتیازی بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران را با افتتاح حساب و واریز مبلغ ماهیانه به این حساب بگیرید. این طرح تسهیلاتی بانک مهر مانند سایر وام‌های این بانک، برای دریافت نیاز به معدل حساب است.

بازپرداخت ۶۰ماهه برای این وام تعیین شده است و برای گرفتن وام تا مبلغ ۱۰میلیون تومان نیاز به معرفی یک ضامن رسمی و برای دریافت مبلغ وام بیشتر از ۱۰میلیون تومان نیاز به معرفی دو ضامن رسمی دارید.

سود و کارمزد این وام برحسب مقدار وام و بازپرداخت آن مقدار متفاوتی دارد. در جدول زیر جزئیات سود و کارمزد را بیان کردیم:

وام ۳۰ میلیون تومانی طرح اعتبار در حساب جاری بانک قرض الحسنه‌ی مهر ایران

وام ۳۰میلیون تومانی طرح اعتبار در حساب جاری بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران همانند تعدادی از وام‌هایی که پیش از این توضیح دادیم با ایجاد میانگین حساب ۳ تا ۱۲ماهه تا سقف ۳۰میلیون تومان اعطا می‌شود. بازپرداخت ۲۴ تا ۴۸ماهه بر حسب مدت زمان خواب سپرده تعیین می‌شود. سود این وام همانند اکثر وام‌های بانک مهر ۴درصدی است.

tags # وام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • بازداشت کارمند یکی از ادارات دولتی در مازندران
  • کارمند یکی از ادارات دولتی در قائم‌شهر بازداشت شد
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد