Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@19:38:24 GMT

طرز تهیه ژله بستنی

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۸۱۰۴

طرز تهیه ژله بستنی

ژله بستنی نوع دیگری از ژله است که طرز تهیه آن بسیار راحت می‌باشد و ترفند خاصی هم ندارد. اما آنچه که آن را متفاوت می‌کند طعم و بافت آن است که باعث می‌شود علاقه‌مندان زیادی داشته باشد. ژله بستنی در واقع به این صورت است که شما به جای آن قسمت از طرز تهیه ژله که نیاز است آب سرد اضافه کنید بستنی می‌ریزید.

مواد لازم برای طرز تهیه ژله بستنی:
ژله در رنگ‌های متفاوت ۲ بسته
بستنی وانیلی ۱/۵ پیمانه
آب جوش ۲ لیوان

طرز تهیه ژله بستنی:

ابتدا بستنی را در محیط خانه قرار بدهید تا آب شود و بعد یک عدد از ژله را با یک لیوان آب جوش مخلوط کنید و آن را روی بخار سماور یا کتری قرار بدهید و هم بزنید تا پودر ژله‌ها به صورت کامل در آن حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زمانی که خنک شد نصف بستنی را به آن اضافه کنید و هم بزنید و داخل قالب بریزید (دقت داشته باشید تقریبا دمای بستنی و ژله یکی باشد)

زمانی که خودش را گرفت اجازه ندهید کاملا سفت شود، زیرا لایه‌ها از هم جدا می‌شوند. ژله‌ی لایه‌ی بعدی را به همین صورت آماده کنید؛ و روی آن بریزید اگر خواستید می‌توانید تعداد لایه‌های ژله بستنی را بیشتر کنید.

سپس آن را داخل ظرف برگردانید.



نکته برای طرز تهیه ژله بستنی:

شما می‌توانید به سلیقه‌ی خود این ژله‌ها را تزیین کنید می‌توانید ژله آلوئه ورا یا ژلاتین را با بستنی مخلوط کنید و داخل قالب بریزید و سپس از وسط یا لابه لای آن خالی کنید و ژله ساده دیگر روی آن بریزید.       منبع:بیتوته

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی دسر بستنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله ایران نمایشی بود؟ اگر می‌توانید شما هم نمایش دهید!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (عکس) صف طولانی بستنی قیفی صلواتی در حاشیه سفر رئیسی به سمنان
  • چهاردهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • (ویدئو) حمله ایران نمایشی بود؟ اگر می‌توانید شما هم نمایش دهید!
  • کشف اسرار جدید از ماه
  • تولید ابرخازن با ساندویچ کردن یک ژل بین دو لایه گرافن
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی
  • نیمه رسانای طلایی ساخته شد 
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • کره ماه چگونه به شکل فعلی خود درآمده است؟
  • فقط با ۱۵ هزارتومان این طلای خالص را بخرید!