Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد برقی صبح یکشنبه در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: در دوره قبل انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۱۲۴ شعبه اخذ رأی داشتیم که برای انتخابات آتی این میزان ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت.

دبیر ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف بیان‌کرد: در خصوص تعرفه‌ها نیز پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است تا در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برقی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه بیرجند مسئله و مشکل خاصی وجود ندارد، ادامه‌داد: البته بعد از احراز صلاحیت‌ها و توجیه کاندیدها می‌توان در این زمینه اظهارنظر قطعی کرد.

وی با بیان اینکه نارضایتی‌های اجتماعی نباید بر موضوع انتخابات تأثیر بگذارد، افزود: نارضایتی‌ها در حوزه کارگری نیز در برخی از موارد وجود دارد که در این زمینه نیز در کمیسیون مربوط با حضور مدیران و دست اندرکاران و بانک‌های عامل مشکلات واحدهای مسئله‌دار را بررسی‌کردیم.

دبیر ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف گفت: کاندیدها در حوزه تقسیمات کشوری قول‌ها و وعده‌هایی می‌دهند در حالی که این موضوع ارتباطی با وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی ندارد.

علیرضا آیینه‌دار، مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی اظهارکرد: برای داشتن یک انتخابات بدون حاشیه باید شرایط جامعه را به درستی شناخته و رصد کنیم.

وی بیان‌کرد: ممکن است یک اتفاق به ظاهر بی ارتباط با موضوع انتخابات در این مسئله تأثیر بگذارد هر چند در حال حاضر در بین افکار عمومی و مردم و در بین کاندیدها اوضاع نسبت به جلسات قبلی بهتر است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه تلاش ما در رسانه ملی در راستای یک انتخابات باشکوه است، ادامه‌داد: در زمینه انتخابات در رادیو تاکنون هزار و ۷۰۰ دقیقه برنامه‌سازی، در سیما هزار و ۴۰۰ دقیقه برنامه‌سازی و در خبر نیز هزار و ۱۰۰ دقیقه برنامه‌سازی انجام شده است.

گفتنی است در این جلسه بیان‌شد که یکی از افراد شاخص در حوزه انتخابیه قائنات انصراف داده که این مسئله حواشی این حوزه انتخابیه را کاهش می‌دهد.

کد خبر 4823234

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بوشهر بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهادت شهرکرد سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز قزوین تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک

به گزارش جام جم انلاین،رییس ستاد انتخابات فارس گفت : دور دوم انتخابات در استان برای تعیین سه کرسی باقیمانده مجلس شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اسماعیل قزل سفلی افزود: آموزش‌های لازم از طریق رسانه‌ها و در روز برگزاری انتخابات هم توسط عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای  به مردم داده می شود.
به گفته او : در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد هم انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.
قزل سفلی افزود: در دور دوم انتخابات کسانی می‌توانند رای بدهند که در دور اول در حوزه انتخابیه (شیراز و زرقان) و (مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد) رای داده‌اند و یا دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه کشور رای نداده باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در مرحله دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابات ۸۲۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۵۰۰ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.
قزل سفلی اظهار کرد: بر اساس ماده ۷۳ قانون انتخابات و در چارچوب هیات بررسی تبلیغات، امکانات، تسهیلات دولتی، اماکن، سالن‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی برای امر تبلیغات پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر ۷۰ سالن، هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و افزون بر ۳۵ هزار متر مربع مکان نیز برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌ها پیش بینی شده است.
او گفت: علاوه بر امکانات پیش بینی شده، هر یک از نامزد‌ها می‌توانند یک فیلم تبلغاتی ۲۰ دقیقه‌ای برای پخش از سیمای مرکز فارس آماده کنند و همچنین یک مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پیش بینی شده است که طی سه روز بازپخش می‌شود.
قزل سفلی افزود: سه مناظره ۹۰ دقیقه‌ای هم در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: این اقدامات علاوه بر کمک به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها، کمک می‌کند که مردم شناخت بیشتر و بهتری از نامزد‌ها داشته باشند.
در دور دوم انتخابات در این دو حوزه انتخابیه ۱۵ هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و حوزه تامین امنیت شعب اخذ رای فعالیت و همکاری خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • آمادگی زنجان، طارم و خدابنده برای دور دوم انتخابات
  • آمادگی ۲حوزه انتخابیه استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک است