Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه در صفحه توییترش با بیان این که صدای مردم ایران واضح است، مدعی شد: ما در کنار مردم ایران می‌مانیم که لایق آینده بهتری هستند.

اظهارات مداخله‌جویانه  وزیر خارجه آمریکا در پی این مطرح می‌شود که صبح چهارشنبه هفته گذشته بر اثر بروز خطای انسانی، هواپیمای مسافربری اوکراینی مورد اصابت قرار گرفت که متاسفانه موجب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان از جمله دانشجویان و دانش‌آموختگان برخی دانشگاه‌های کشورمان و جان باختن تعدادی از اتباع خارجی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 عصر شنبه در پی تایید این خبر  دانشجویان دانشگاه‌های امیرکبیر، شریف، تهران ، خواجه نصیر و ... با روشن کردن شمع داخل دانشگاه یاد ایشان را گرامی‌ داشتند.

کد خبر 477554

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزارت خارجه آمریکا نسبت به کمک های نظامی چین به روسیه ابراز نگرانی کرد.

وزارت خارجه آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که ««آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه این کشور در سفر روز چهارشنبه خود به پکن، قصد دارد به مقامات چین درباره عواقب صادرات مواد با کاربردهای نظامی به روسیه هشدار دهد.

بنا به اعلام وزارت خارجه آمریکا، بلینکن قرار است طی یک سفر سه روزه در پکن و شانگهای اقامت کند. دیدار با وزیر امور خارجه چین نیز جز برنامه های اصلی سفر بلینکن خواهد بود.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور در این سفر نگرانی عمیق خود را در مورد حمایت چین از پایگاه صنعتی دفاعی روسیه تکرار خواهد کرد.

«جانت یلن» وزیر خزانه داری آمریکا هم در سفر اوایل ماه جاری خود به چین هشدارهای مشابهی را بیان کرد.

این در حالی است که آمریکا بسته های کمک خارجی جدیدی برای اوکراین، تایوان و رژیم صهیونیستی به تصویب رساند.

کد خبر 6084710

دیگر خبرها

  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • وقتی معجزه خداوند، مداخله نظامی آمریکا را شکست داد
  • بیانیه حماس درباره مذاکرات توافق آتش‌بس
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • حماس: از خواسته‌های اصولی خود درباره آتش بس کوتاه نمی‌آییم
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • آمریکا: نگران کمک نظامی چین به روسیه هستیم