Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@16:40:55 GMT

دبیر ستاد انتخابات لرستان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۸۴۸۱

دبیر ستاد انتخابات لرستان منصوب شد

بیرانوند پیش از این معاونت این دفتر را بر عهده داشت که پس از انتصاب ماشااله نعمتی مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان فرماندار کوهدشت طی حدود ۲ ماه به صورت غیررسمی سرپرستی این اداره را بر عهده داشت.

در این دوره از انتخابات  ۴۰۸ داوطلب در هفت حوزه انتخابیه لرستان ثبت نام کردند که ۱۴ نفر آنها قبل از اعلام نظر هیات های اجرایی و اعلام صلاحیت ها استعفا دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی ۳۶۸ نفر و تعداد داوطلبان رد صلاحیت شده  ۲۶ نفر است و پس از اعلام نظر هیات‌های اجرایی ۶ نفر دیگر نیز انصراف دادند.

لرستان ۹ نماینده در خانه ملت دارد و  یکهزار و ۴۹۵ شعبه، آرا مردم استان را در انتخابات دوم اسفندماه جمع آوری می کنند.

برچسب‌ها استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی انتصاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی انتصاب استانداری لرستان انتخابات مجلس شورای اسلامی انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: آمریکا صلاحیت ورود به عرصه حقوق بشر ندارد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما