Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد، بوریس جانسون در شرایطی قصد دارد بریتانیا را از اتحادیه اروپا خارج کند که اکثریت شرکت‌کنندگان در این سنجش خواستار ماندن هستند.

به گزارش ایسنا، نظرسنجی بی‌ام‌جی (BMG) برای روزنامه ایندیپندنت نشان می‌دهد، کمتر از سه هفته مانده به بریگزیت در ۳۱ ژانویه، شرکت‌کنندگان در این تحقیق ۵۲ به ۴۸ درصد موافق ماندن در اتحادیه اروپا هستند که این متفاوت با نتایج رفراندوم ۲۰۱۶ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان همچنین انتظار دارند بریگزیت در دو سال آتی اثرات مخربی بر اقتصاد، سیستم بهداشت، اتحاد بریتانیا و جایگاه بریتانیا در جهان بر جای بگذارد. ۲۹ درصد از پرسش‌شوندگان انتظار پیشامد بدترین اتفاق بعد از خروج از اتحادیه اروپا را دارند، در حالی که تنها ۱۵ درصد پیش‌بینی می‌کنند وضعیت مالی‌شان ارتقا یابد.

بیش از چهار تن از ۱۰ تن خواستار فرصتی هستند تا مجددا به اتحاد با اتحادیه اروپا ظرف دهه آتی رای بدهند؛ ۱۸ درصد می‌گویند یک رفراندوم دوم باید ظرف یک سال برگزار شود، ۱۵ درصد روی یک تا پنج سال تاکید دارند و ۹ درصد هم به شش تا ۱۰ سال اشاره کرده‌اند. براساس این نظرسنجی، ۱۰ درصد تاکید دارند ظرف ۱۱ سال یا بیشتر هیچ رفراندوم جدیدی نباید برگزار شود و ۲۸ درصد می‌گویند نباید هرگز رفراندومی در کار باشد و ۲۰ درصد هم نظری نداشتند.  

اشتیاق اندکی برای خروج از اتحادیه اروپا در پایان ۲۰۲۰ بدون عقد یک توافق تجاری وجود دارد، با توجه به اینکه صرفا ۱۱ درصد از این گزینه حمایت می‌کنند و ۳۹ درصد مایل به توافق درباره روابط تجاری آتی هستند و ۲۷ درصد هم تداوم عضویت در بازار واحد را می‌خواهند.

شرکت‌کنندگان نظرسنجی بی‌ام‌جی همچنین درباره تاثیر بریگزیت در یک یا دو سال آتی اظهارنظر کردند. به گفته ۵۲ درصد، اتحاد انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی (بریتانیا) ضعیف می‌شود و ۱۳ درصد هم معتقدند با بریگزیت این اتحاد تقویت هم خواهد شد.  

حدود ۴۵ درصد انتظار دارند اقتصاد بریتانیا لطمه ببیند، ۲۹ درصد هم بهبود وضعیت را پیش‌بینی می‌کنند. همچنین ۳۹ درصد گفتند موضع بریتانیا در جهان نزول می‌کند و در مقابل ۲۸ درصد گفتند جایگاه کشورشان رشد هم خواهد داشت. حدود ۲۹ درصد تاثیر مخرب روی بخش مالی شخصی خودشان را برآورد می‌کند و ۱۵ درصد هم نظر عکس دارند. همچنین ۳۸ درصد گفتند بریگزیت برای سرویس بهداشت ملی (ان‌اچ‌اس) ظرف چند سال آتی بد خواهد بود، اما ۲۵ درصد آن‌ را سودمند دانستند.

این نظرسنجی بین ۱۵۰۸ فرد بالغ بریتانیایی از هشتم تا دهم ژانویه انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بریگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند

ایتنا - توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند اپ‌های قابل دانلود را در وب‌سایت‌های خود ارائه دهند، باید فرآیند تأیید محضری (Notarization) اپل را به اجرا در آورند، باید حداقل دو سال سابقه عضویت در برنامه توسعه‌دهنده اپل داشته باشند، و توسعه‌دهنده باید مستقر در اتحادیه اروپا یا دارای شعبه‌ای در آنجا باشد. به‌تازگی اپل iOS 17.5 beta 2 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد؛ اهمیت این نسخه از این جهت که است که حاصل ناچار شدن اپل به پیروی از قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا (DMA) است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از GSMArena، از iOS 17.5 به بعد دارندگان آیفون در منطقه اتحادیه اروپا قادر خواهند شد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند – اقدامی که با عنوان سایدلودینگ شناخته می‌شود. دیگری نیازی به مراجعه به اپ استور اپل یا هر فروشگاه اپ دیگری برای این موضوع نیست. اپل همچنین، به لطف DMA، از iOS 17.4 پشتیبانی از اپ‌استورهای جایگزین را آغاز کرده است.

به این ترتیب امکان یافتن اپ‌ها قدری منعطف‌تر می‌شود. البته اپل این قابلیت را کاملاٌ رایگان در اختیار قرار نمی‌دهد. توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند اپ‌های قابل دانلود را در وب‌سایت‌های خود ارائه دهند، باید فرآیند تأیید محضری (Notarization) اپل را به اجرا در آورند، باید حداقل دو سال سابقه عضویت در برنامه توسعه‌دهنده اپل داشته باشند، و توسعه‌دهنده باید مستقر در اتحادیه اروپا یا دارای شعبه‌ای در آنجا باشد.

 
و البته فقط اینها نیست. تنها اپ‌هایی که در سال گذشته یک میلیون نصب اول یا بیشتر سالانه در iOS در اتحادیه اروپا داشته‌اند واجد شرایط توزیع به این روش هستند. بنابراین، هنوز دیوارهای اپل وجود دارد، اما کوتاه‌تر شده‌اند.. خبر خوب این است که اپ‌های دانلود شده از وب‌سایت‌ها را می‌توان مانند سایر اپ‌های پشتیبان‌گیری، بازیابی و به‌روزرسانی کرد.
 
هنگامی که کاربر می‌خواهد چنین اپی را نصب کنید، یک برگه سیستم می‌بیند که نام اپ، نام توسعه‌دهنده، توضیحات اپ و اسکرین‌شات‌هایی از آن را نشان می‌دهد، و باید به آن برنامه‌نویس مجوز صریح دهید تا اپ خود را نصب کند. کاربران فقط می‌توانند از این ویژگی در داخل اتحادیه اروپا و فقط در آیفون‌ استفاده کنند.
 
مزیت همه این‌ها برای توسعه‌دهندگان این است که آنها مجبور نخواهند بود برای اپ‌هایی که در وب‌سایت‌ها توزیع می‌شوند مبلغی از فروش اپلیکیشن‌ها را به اپل بپردازند. اما این بدان معنا نیست که آنها چیزی پرداخت نخواهند کرد - اپل برای هر نصب سالانه بیش از یک میلیون در سال گذشته کارمزد 0.5 یورویی موسوم به «هزینه فناوری اصلی» را طلب می‌کند. خوشبختانه، این هزینه حداقل برای موسسات غیرانتفاعی، موسسات آموزشی و نهادهای دولتی معاف شده است.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: پالمر برای دو فصل درخواست خروج داد؛ حذف از اروپا را باید پذیرفت
  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • آمار مخاطبان در نوروز و رمضان ۸ درصد افزایش داشته است
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • هوش مصنوعی و آینده مبهم مترجمان!
  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند
  • جروزالم پست: اکثر اسراییلی ها مخالف حمله به ایران هستند
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • ساز مخالف اسلواکی در اتحادیه اروپا؛ باز هم پای روسیه در میان است
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج