Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@22:31:23 GMT

افراد مشهوری که تایید یا رد صلاحیت شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۸۸۰۸

افراد مشهوری که تایید یا رد صلاحیت شدند

به گزارش جماران، پس از اعلام سخنگوی شورای نگهبان در خصوص اتمام بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم، برخی رسانه ها از رد یا تایید صلاحیت برخی چهره های مشهور خبر دادند.

تسنیم در گزارشی از رد صلاحیت:  محمود صادقی، علی مطهری، محمدرضا تابش، الیاس حضرتی، بهروز نعمتی، غلامرضا کاتب، نقوی حسینی، حمیده‌زرآبادی و نادرقاضی پور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فارس نیز در گزارشی از رد صلاحیت محمدعلی پورمختار، محسن کوهکن و محمد فیضی خبر داد و تصریح کرد: در بین چهره‌های شاخص سیاسی از میان تایید صلاحیت‌ شده‌ها نام افرادی همچون مجید انصاری، مسعود پزشکیان، الهام امین‌زاده، مصطفی کواکبیان، سهیلا جلودارزاده، احمد مازنی، پروانه مافی، محمدرضا بادامچی، سیدفرید موسوی، فریده اولاد قباد، ابوالفضل سروش، علیرضا رحیمی، محمدباقر قالیباف، الیاس نادران، حمیدرضا حاجی‌بابایی، مجتبی ذوالنوری، علیرضا محجوب و الهه راستگو به چشم می‌خورد.

بنابر گزارش ایسنا، محمد دامادی نماینده ساری، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام، احمد همتی نماینده سمنان

و معصومه آقایی شبستر و منصور مرادی نماینده قروه نیز رد صلاحیت شده اند. 

فرهاد تجری نماینده قصر شیرین، علی کاظمی (نماینده اردل و فارسان)، غلامرضا حیدری، طیبه سیاوشی، فاطمه سعیدی، مهدی شیخ، سکینه الماسی و محمد کاظمی نیز بنا بر گزارش اعتماد آنلاین جزو رد صلاحیت شدگان به شمار می آیند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی انتخابات مجلس شورای نگهبان رد صلاحیت انتخابات مجلس 98 انتخابات 98 مجلس 98 نمایندگان رد صلاحیت شده قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند

روزنامه دولتی ایران در مطلبی به انتقاد شدید از کریمی قدوسی پرداخت.

این روزنامه نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.

این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشور‌های غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است.

در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟

پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است. تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعا‌های این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پس از ۲۰۰ روز جنگ هیچ هدفی را محقق نکرده است
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • پایان پیولی: زلاتان سرمربی میلان را انتخاب کرد
  • تلویزیون اسرائیل تایید کرد؛ حمله جدید ارتش صهیونیستی در راه است
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست