Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تازگی نام بیمارستان جدید تویسرکان، یک بلوار و یک مدرسه در این شهرستان به نام سردار شهید سلیمانی مزین شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سیزدهم دی ماه جاری بود که به دنبال حمله ناجوانمردانه و تروریستی آمریکای جنایتکار، سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ۹ تن از همراهانش به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن تشییع میلیونی پیکرهای مطهر شهدا و حضور مردم در مراسم های گرامیداشت آن مجاهدان در راه خدا با رویکرد قدردانی از خدمات صادقانه و مخلصانه سید الشهدای مقاومت، این روزها از هر گوشه و کناری در ایران اسلامی شاهد تغییر نام میادین، مدارس و دیگر امکان عمومی به نام شهید قاسم سلیمانی هستیم.

و این گونه اقشار مختلف مردم و مسئولان می خواهند نام شهید سلیمانی نه تنها در دل ها نقش ببندد، بلکه برای نسل های آینده هم این مهم تأکید می شود که این نام گذاری ها، نشانگر دل بستگی ایرانیان به سپاه و شهدای مقاومت است.

در شهرستان تویسرکان نیز نام یکی از مدارس به نام شهید سلیمانی تغییر یافت. در این باره جواد اسدبیگی، مدیر آموزش و پرورش تویسرکان گفت: به پاس مجاهدت های سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نام آموزشگاه میدان فرشید، به نام این شهید بزرگوار که محبوب دل هاست نام گذاری می شود.

همچنین به پیشنهاد محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی بیمارستان جدید تویسرکان با تصمیم مسئولان مرتبط اجرایی و مدیریتی در جلسه ای که در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، به نام سردار شهید قاسم سلیمانی تغییر نام داد.

مسعود حمیدیان عضو شورای شهر تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ از تغییر نام بلوار ورودی شهر تویسرکان به نام سردار دل ها خبر داد و گفت: شورای این شهر جلسه ای با حضور امام جمعه ترتیب دادند که در آن با پیشنهاد شورا مبنی بر نامگذاری ورودی شهر تویسرکان از سمت تونل ولایت تا میدان جانبازان به نام سردار شهید قاسم سلیمانی موافقت شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیرو‌های هوایی ارتش در این مراسم شهید محمد ولی قرنی را شهید حفظ یکپارچگی کشور دانست و گفت:ر وحیه حق طلبی و مبارزه با دشمن از ویژگی‌های این شهید ارزشمند کشور است.

حجت الاسلام احمد جلیلی صفت افزود:بصیرت هوشیاری و ولایتمداری از دیگر خصوصیات شهید قرنی بود که امروز هم درر سایر نیرو‌های نظامی دیده می‌شود.

غباروبی و عطر افشانی مزار ۲۰۰ شهید ارتش در گلزار شیخان از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت شهادت شهید قرنی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • نیمی از ورودی آب سدها در یک ماه اخیر تامین شد
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی
  • (عکس) رونمایی از از سردیس سپهبد شهید قرنی در مدرسه دارالفنون
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳
  • بلوار شهید کبیری قم زیرگذر می‌شود