Web Analytics Made Easy - Statcounter

  قسمت بیست و یکم از سریال مانکن به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی بابک کایدان و تهیه کنندگی ایرج محمدی، دوشنبه ۲۳ دی ماه ۱۳۹۸ وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود.
در قسمت قبل دیدیم که حباب آرامش نسبی‌ای که برای مدت کوتاهی برای کاوه و همتا فراهم شده یود ترک بر داشت. کتی که پی گیر کاوه و کار‌های او شده بود، او را تا خانه‌ی خانواده اش تعقیب کرد و، چون مهمانی ناخوانده وارد خانه‌ی آن‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خانواده‌ی کاوه، بهت زده از حضور ناگهانی کتی سعی کردند تا با پنهان کردن همتا کمی بر خود و اوضاع پیش آمده مسلط شوند. غافل از این که کتی از حضور همتا نیز با خبر است و او را نیز به مجلسشان فرا می‌خواند.

مانکن در قسمت‌های اخیر پر سرعت‌تر و پر واقعه‌تر از قبل پیش رفت و حالا دیگر هر لحظه اش آبستن حادثه‌ای جدید است. این شرایط برای مخاطبانی که این سریال را از ابتدا و با همه‌ی فراز و نشیب هایش دنبال کرده اند بسیار خوشآینداست. آن‌ها مزد صبرشان را می‌گیرند و در این قسمت‌ها از برخورد‌های پی در پی شخصیت‌های داستان با هم لذت می‌برند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سریال مانکن شبکه نمایش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی سریال، قطعه «چلچراغ» برای سریال «افعی تهران» با خوانندگی رضا یزدانی، آهنگسازی علیرضا افکاری و تنظیم سعید زمانی و شعری از مهدی ایوبی منتشر شده است.

سامان مقدم کارگردانی سریال «افعی تهران» را بر عهده دارد. پیمان معادی هم نقش اصلی سریال را بازی کرده هم فیلمنامه را با پویا مهدوی‌زاده نوشته است.

سریال «افعی تهران» هر چهارشنبه صبح ساعت ۸ به طور اختصاصی از پلتفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

کد خبر 6080914 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • ماجرای فوت بازیگری که ۶ ماه در کما بود
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • رضا یزدانی برای «افعی تهران» خواند
  • (ویدئو) دانلود قسمت چهاردهم نون خ ۵ | قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان