Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@15:42:46 GMT

محمد حامی با 16 رای رئیس هیات جودو مازندران شد

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۷۹۱۳۹

محمد حامی با 16 رای رئیس هیات جودو مازندران شد

مجمع انتخابات هیات جودو مازندران برگزار شد و محمد حامی با ۱۶ رای رئیس هیات جودو استان شد.

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی|سرانجام حواشی جودو به پایان رسید. دوئل حامی و مرزبان را حامی با اختلاف برد تا سکاندار، سکاندار باقی بماند.

مجمع انتخابات هیات جودو با حضور مسؤولام کشوری و استانی صبح امروز برگزار شد و حامی ۱۶ رای کسب کرد و مرزبان فقط یک رای آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامی جوان است اما باتجربه مدیریت بالا و قطعا با ایجاد همدلی و برقراری دوستی‌ها و استفاده از ظرفیت بالای این ورزش، می‌تواند جودو را به جایگاه واقعی‌اش در استان برساند.

حامی پیش از این، خودش سرپرست جودو هم بود و خودش هم از جنس جودو است. مدیریت دانشگاهی دارد و قطعا با ترکیب این دو تجربه جودو روزهای خوشی را انتظار خواهد کشید.

آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات جودو استان مازندران در خصوص تعلیق جودو ایران اظهار کرد:تعلیق جودو را به فرصت تبدیل کنیم و زیرساخت‌های این ورزش را در داخل تقویت کنیم و باید به خودسازی در جودو بپردازیم.

میراسماعیلی افزود :جودو نه تنها پس از تعلیق، تعطیل نشد سبب تلاش بیشتر ما در داخل کشور شد.

رئیس فدراسیون جودو ضمن تمجید از وضعیت جودو در مازندران، گفت : مازندران، استان ورزشی است که می‌توانند در جودو حضور قوی‌تری داشته باشیم.

به گزارش فارس، در مجمع انتخاباتی هیات جودو مازندران که امروز در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، محمد حامی با 16 رای رئیس شد و علیرضا مرزبان دیگر کاندید این مجمع تنها یک رای آورد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران جودو انتخابات رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • جدیدترین موضع گیری بشار اسد درباره آمریکا
  • رئیس هیات فوتبال خوزستان: درست نیست تیمی به هم استانی خود ورزشگاه ندهد/باید بازی را برگزار می‌کردند تا شائبه ایجاد نشود
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • استانداران مازندران و لرستان تغییر کردند
  • استانداران جدید مازندران و لرستان معرفی شدند