Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان گفت: جشنواره فیلم عمار صرفا برای یک زمان خاصی تعریف نشده است بلکه ارسال آثار تداوم دارد و به فراخور مناسبت‌ها آثار ارسال و اکران می‌شود. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

مصطفی حدیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به اکران مردمی فیلم‌های عمار در اصفهان اظهار داشت: اکران مردمی همزمان با یادواره شهدای محله جمیران و دومین سالگرد شهید سجاد شاهسنایی در مسجد امام علی (ع) جمیران آغاز شد و سایر اکران‌های مردمی در استان اصفهان زیرشاخه دهمین جشنواره عمار به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به مناسبت‌ها موضوع فیلم‌های اکران‌ متفاوت است که برای مثال در ایام 9 دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت فیلم‌های اکران شده متناسب با این مناسبت‌ها بود؛ آنچه که در جشنواره فیلم عمار اهمیت دارد، مردمی بودن آن است که حتی مسئولان اجرایی این ستاد نیز داوطلبانه برای این کار فرهنگی وقت صرف می‌کنند.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار اصفهان با اشاره به آثار این جشنواره تصریح کرد: هر سال تنوع آثار بیشتر می شود و در سال جاری آثار داستانی بیشتر شده است و جشنواره عمار صرفا برای یک زمان خاصی تعریف نشده است بلکه ارسال آثار تداوم دارد و به فراخور مناسبت‌ها آثار ارسال می‌شود و همین موضوع سبب شده که جشنواره عمار در طول سال هم برگزار شود.

جزئیات اکران‌‌های جشنواره فیلم عمار در غزه/ اکران «منطقه پرواز ممنوع»معرفی فیلم‌های ششمین روز جشنواره عمار در مشهد مقدس ‌دهمین جشنواره فیلم عمار در ایستگاه پایانی/ تقدیر از یک عمر فعالیت هنری محمدرضا سرشار

وی اکران فیلم‌های جشنواره عمار را باعث اتفاقات خوبی برای شهرستان‌ها دانست و گفت: برای مثال در شهرستان دهاقان با اینکه در مضیقه هستند و به کمک خیرین 950 نفر فیلم منطقه پرواز ممنوع را تماشا کردند، در خمینی شهر نیز سینما فرهنگ آن با اکران فیلم عمار راه اندازی شد و مخاطبین انیمیشن بنیامین و منطقه پرواز ممنوع نزدیک به 6 هزار و 700 نفر شده بود.

حدیدی در خصوص داوری و اکران همزمان فیلم‌ها گفت: برخی از آثاری که در سال داوری شدند در بدنه اکران قرار نمی‌گیرند و این آثار اکران شده در سال گذشته داوری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه اولین فیلم مدرسه ای سینمای عمار تولید شد و در جشنواره کودک با استقبال خوبی قرار گرفت، منطقه پرواز ممنوع در حال حاضر هم در بدنه اکران است، علاوه بر این انیمیشن بنیامین که کار انقلابی عمار بود به همین شکل در بدنه اکران مردمی قرار گرفته و در حال حاضر فروش منطقه پرواز ممنوع مرز 800 میلیون قرار گرفته است و تا پایان بهمن ماه و حتی تا ماه اسفند اکران های مردمی برای این دو فیلم ادامه دارد.

انتهای پیام/169/ش

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت

هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق عصر امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه) با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده در تالار مرکزی رشت خاتمه یافت. 

سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین کشور در این مراسم با بیان اینکه حدود ۱۰۰ هزار بسیجی در شبکه بزرگ فرهنگی بسیج فعالیت دارند، گفت: در این جشنواره نیز شاهد خلاقیت بسیجیان به ویژه نوجوان در محور‌های مختلف بودیم.

او افزود: یکی از مزیت‌های این دوره، گستردگی این جشنواره در همه جغرافیای کشور بود و از همه اقصی نقاط ایران آثار به هفتمین جشنواره مدرسه عشق ارسال شد.

معاون بسیج مستضعفین تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از ۷۵ هزار اثر به این جشنواره ارسال شد، این تعداد اثر با هیچ جشنواره‌ای قابل قیاس نیست که البته شبکه بزرگ فرهنگی بسیج پتانسیل بیشتری نیز دارد و به طور حتم طی سال‌های آتی شاهد افزایش تعداد اثر به این جشنواره خواهیم بود.

به گفته سردار مقواساز، ۲۹ هزار اثر از ابتکارات پایگاه‌های بسیج به این دوره از جشنواره مدرسه عشق ارسال شده است و همه آثار ارسال شده به این جشنواره قابل دسترسی برای عموم مردم است. 

مدرسه عشق رکورددار آثار ارسالی در جشنواره‌ها است

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه این دوره از جشنواره ارسال شد، این تعداد رکورددار آثار در جشنواره‌ها در سطح کشور به شمار می‌رود.

او افزود: یکی از مزیت‌های هفتمین جشنواره مدرسه عشق این است که همه افرادی که در دبیرخانه و کار‌های اجرایی آن حضور داشتند، از جوانان دهه هشتادی هستند که در عین جوانی از تجربه خوبی نیز برخوردارند و برنامه‌ریزی بسیار مناسبی برای این جشنواره داشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: اعتقاد به ظرفیت مردمی و اعتماد به جوانان از اهداف اصلی هفتمین جشنواره مدرسه عشق بود که می‌توان با اعتقاد به این اصول از مشکلات عبور کرد.

منبع: ایرنا

۷۵ هزار اثر به هفتمین جشنواره مدرسه عشق ارسال شد و ۲ هزار و ۹۰۰ اثر در ۲ سطح بررسی و به مرحله کشوری راه یافت که از این میان ۳۵۰ اثر به مرحله نهایی راه یافته است.

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق عصر امروز با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، معاون فرهنگی سازمان بسیج، فرمانده سپاه قدس گیلان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان، استاندار و جمعی کثیری از آحاد مردم در تالار مرکزی رشت برگزار و از ۵۰ اثر منتخب این جشنواره تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌های مردمی شکل می‌گیرد
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • بازدید از آثار تاریخی زنجان به مناسبت روز جهانی بناها رایگان است
  • راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!