Web Analytics Made Easy - Statcounter

لاستیک کامیون که به دو صورت لاستیک رادیال یا لاستیک سیمی و لاستیک بایاس یا لاستیک نخی تولید می‌شوند که هر دو در شرایط کشور ایران پر مصرف می‌باشند و بسته به شرایط و جایگاه حرکت کامیون، میزان بار و سرعت حرکت کامیون متفاوت هستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، کامیون ها یکی از بزرگترین خودروها و به نوعی مهم ترین خودرو شریان اقتصادی کشور و جابه‌جائی کالا به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتوبوس نیز یکی از مهم ترین وسیله های نقلیه جهت جابه‌جائی مسافران در مسیر های شهری و بین شهری هست.

کامیونت باری ویا به اصطلاح ایسوزو که در ایران از شهرت بیشتری برخوردار است، همان کامیون در ابعاد کوچک تر و وزن کمتر می‌باشد که وظیفه حمل کالاهای اقتصادی در ابعاد کوچک تر و بهصورت مویرگی را بر عهده دارد.

از کامیون ها و تریلر ها برای جابه‌جائی کالا، مواد غذائی سوخت و تمامی ادوات استفاده می‌گردد. برخی از کامیون ها به صورت جرثقیل، برخی به صورت خودرو امدادی و خودرو آتش نشانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لاستیک کامیون ، لاستیک تریلی

لاستیک کامیون  که به دو صورت لاستیک رادیال یا لاستیک سیمی و لاستیک بایاس یا لاستیک نخی تولید می‌شوند که هر دو در شرایط کشور ایران پر مصرف می‌باشند و بسته به شرایط و جایگاه حرکت کامیون، میزان بار و سرعت حرکت کامیون متفاوت هستند .

قیمت لاستیک کامیون سیمی از قیمت لاستیک کامیون نخی بالاتر است و همچنین دارای طول عمر بیشتری میباشد. همچنین آج لاستیک کامیون یا همان گل لاستیک کامیون با ساختار سیمی رادیال دارای تنوع و کارائی بیشتری می‌باشد. به عنوان مثال لاستیک سیمی کامیون گل معدنی، یکی از محبوب ترین و پر مصرف ترین لاستیک کامیون ها در بازار است که با توجه به قدرت آج و دیواره مثاوم در میان مصرف کنندگان و رانندگان کامیون دارای شهرت می‌باشد.

همچنین قیمت لاستیک کامیون در سایز های مختلف نیز با یکدیگر متفاوت هستند، به عنوان مثال قیمت لاستیک کامیون بنز، با قیمت لاستیک کامیون ولوو و یا قیمت لاستیک تریلر ولوو و لاستیک اسکانیا متفاوت است.

برند های معتبری در  جهان و همچنینن در ایران اقدام به تولید لاستیک کامیون و تریلی نموده اند، به عنوان مثال لاستیک کامیون میشلن فرانسه و میشلن اسپانیا که در صدر  با کیفیت ترین تولید کنندگان لاستیک کامیون  و لاستیک اتوبوس قرار دارند

همه برند های تولید کننده فوق  اقدام به تولید لاستیک سنگین کامیون به دو صورت لاستیک تیوبلس و لاستیک به همراه تیوب و نوار نموده اند به عنوان مثال تمامی برند های فوق لاستیک 12*24 کامیون و همچنین لاستیک 315/80R22.5 تیوبلس کامیون تولید نموده اند. قیمت لاستیک کامیون 12.00R24 یا همان 12*24  با برند های تولید کننده مختلف متفاوت است که مصرف کنندگان محترم می‌توانند جهت استعلام قیمت و خرید لاستیک کامیون یا همچنین فروش لاستیک کامیون به وب سایت www.BazarLastik.com مراجعه نمایند و یا با شماره تماس ۰۲۱۳۳۵۳۰۴۸۲ تماس حاصل فرمایند.

لاستیک اتوبوس ، لاستیک اتوبوس شهری ، لاستیک مینی بوس

لاستیک اتوبوس دارای ساختار مشابه لاستیک کامیون می‌باشد  و تمامی تولید کنندگان لاستیک کامیون و تریلی لاستیک اتوبوس نیز تولید می‌کنند. لاستیک اتوبوس به دلیل حمل سرنشینان و افراد می‌بایست دارای مقاومت و امنیت بیشتری باشد به همین جهت آج لاستیک اتوبوس ها دارای تکنولژی بالاتر و طراحی شده برای شرایط کاری متفاوت با گل لاستیک کامیون می‌باشند.  امروزه قیمت روز لاستیک سنگین مانند قیمت لاستیک اتوبوس و لاستیک کامیون بسته به شرایط واردات و تولید کارخانجا تولید کننده ایرانی متفاوت است و هریک بر دیگری تاثیر گذار می‌باشد. بهتر است برای انواع اتوبوس از لاستیک مخصوص اتوبوس و برای مینی بوس از لاستیک مخصوص مینی بوس استفاده شود و از استفاده لاستیک کامیون برای دو خودرو ذکر شده خود داری گردد.

لاستیک ایسوزو ، لاستیک کامیونت هیوندای

ایسوزو کامیونت پر مصرف و مشهور شهری و بین شهری است که دارای تکنولوژی روز و ساخت کشور ژاپن با استاندارد های بالا می‌باشد و به دلیل اصطحلاک پائین و کاربری بالا در ایران بسیار مورد توجه قرار گرفته است. لاستیک ایسوزو یکی از پر مصرف ترین لاستیک های موجود در سراسر ایران است .

قیمت لاستیک ایسوزو ۶ تن، قیمت لاستیک ایسوزو ۵ تن و قیمت لاستیک ایسوزو در سایز های مختلف، بسته به سایز لاستیک ایسوزو و رینگ ایسوزو متفاوت است. برخی از ایسوزو ها دارای رینگ تیوبلس و برخی دیگر دارای رینگ قابل استفاده با تیوب و نوار هستند. همچنین قیمت رینگ تیوبلس ایسوزو نیز از قیمت رینگ ایسوزو بالاتر است و لاستیک استفاده شده در ایسوزو به عنوان لاستیک تیوبلس ایسوزو دارای طول عمر بالاتر و راندمان بهتر و عملکرد مناسب تر می‌باشد. 

جهت خرید لاستیک ایسوزو و کسب اطلاعات در مورد لاستیک کامیونت هیوندای و  یا کامیونت ایسوزو میتوانید با مشاوران وب سایت بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمائید. www.BazarLastik.com 

02133530482

لاستیک نیسان، لاستیک خاور

نیسان آبی معروف در ایران و یا خاور، هر دو خودرو حامل بار بسیار پر مصرف در ایران می‌باشند . لاستیک نیسان دارای سایز متفاوت در محور جلو و محور عقب می‌باشد. لاستیک عقب نیسان دارای سایز بزرگتر و با قابلیت تحمل ابر بیشتری است که عموما به صورت تیوب تایپ و به همراه تیوب و نوار استفاده می‌شود. لاستیک جلو نیسان دارای ساختار سبک تر و به صورت باریک تر به همراه تیوب و نوار طراحی و تولید شده است.

قیمت روز لاستیک نیسان در محور های جلو و عقب نیز متفاوت است، قیمت لاستیک عقب نیسان از قیمت لاستیک جلو نیسان کمی بیشتر است. همچنین جهت خرید لاستیک نیسان و یا انتخاب لاستیک نیسان و تغییر سایز لاستیک نیسان، می‌بایست با مشاوران مجرب بازار لاستیک ایرانیان مشورت فرمائید.

امروزه لاستیک نیسان را به صورت تیوبلس و با تغییر رینگ نیسان استفاده می‌نمایند. قیمت لاستیک تیوبلس نیسان به دلیل تغییر اولیه رینگ قدیمی نیسان به رینگ تیوبلس نیسان کمی بالاست اما با استفاده مداو و طول عمر بیشتر، خرید لاستیک تیوبلس نیسان به صرفه تر می‌باشد.

همچنین رانندگان محترم و مصرف کنندگان عزیز جهت خرید اینترنتی لاستیک نیسان می‌توانند با مشاوران وب سایت بازار لاستیک ایرانیان با شماره های ۰۲۱۳۳۳۰۴۸۲ و یا ۰۲۱۳۳۹۷۷۰۴۹ و همچنین در شبکه های مجازی (واتساپ و تلگرام) با شماره ۰۹۳۵۴۰۰۷۰۰۷ تماس حاصل نمایند.

وب سایت بازار لاستیک ایرانیان

اولین توزیع کننده لاستیک کامیون، لاستیک اتوبوس، لاستیک ایسوزو، لاستیک نیسان و تمامی لاستیک های خودرو های سنگین شهری و برون شهری در تمامی شهر های ایران می‌باشد.

www.BazarLastik.com

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس ایران طول عمر فرانسه نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد

به گزارش خبرنگار مهر، تا پایان سال (۱۴۰۲)، با شروع سال جدید یکی از مشکلات و کابوس‌های مستأجران افزایش نرخ اجاره‌بها است که در مقابل موجب فاصله گرفتن نرخ‌های پیشنهادی اجاره بها با قدرت پرداختی مردم، به مشکل جدی این روزهای مستأجران تبدیل شده است.

بازار ساخت مسکن روند مثبتی نداشته و سیاست‌های انقباضی دولت، علاوه بر ایجاد آرامش موقتی در این صنعت، عملاً مشکلات قبلی را تشدید کرد. البته با بازار مسکن با تأثیرپذیری از سال گذشته امسال را هم در رکود گذراند. کارشناسان حوزه مسکن معتقدند، دیگر توانی نزد مردم برای خرید خانه باقی نمانده است.

یکی از مهمترین نیازهای جوانان و بالاخص زوج‌های جوان داشتن مسکنی است تا در آن بتوانند با آرامش و بدون دغدغه زندگی کنند این نیاز اصلی است که هر شهروند حق داشتن آن را دارد اما متأسفانه با وجود قیمت‌های بالای مسکن به آرزوی دیرینه‌ای برای آنها تبدیل شده است. از سال ۱۳۹۶ به بعد قیمت مسکن متناسب با درآمد مستأجران نیست؛ بیشترین تمرکز و انرژی دولت بر روی تنظیم بازار مسکن است.

یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۸» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۰ متری در منطقه ۱۸ محله بهداشت تهران با عمر ۳ سال ساخت، نیازمند حداقل یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۸ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۸) عمر ساختمان متراژ قیمت کل (تومان)
ابراهیم‌آباد ۱۳۹۰ ۹۷ ۳,۹۹۸,۰۰۰,۰۰۰
بهداشت ۱۴۰۰ ۸۰ ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
تولید دارو ۱۴۰۰ ۷۵ ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
خلیج‌فارس ۱۴۰۰ ۸۸ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
سعید آباد ۱۴۰۲ ۹۰ ۲,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاد آباد ۱۴۰۰ ۷۷ ۳,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک امام خمینی (ره) ۱۳۹۲ ۷۳ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک فردوس ۱۳۹۶ ۸۶ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک مسلمین ۱۳۷۵ ۷۵ ۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ولیعصر ۱۴۰۱ ۶۰ ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰
کوی هفدهم شهریور ۱۴۰۰ ۸۵ ۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
یافت‌آباد جنوبی ۱۴۰۳ ۸۰ ۴,۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰

به گزارش مهر، عده‌ای از کارشناسان معتقدند با وجود روند بازار املاک در سال ۱۴۰۲ و بودجه‌ای که دولت برای سال ۱۴۰۳ تدارک دیده، مسیری صعودی پیش روی قیمت خانه وجود دارد. این در حالی‌ست که صعود قیمت‌ها هر چه بیشتر خرید مسکن را از دسترس مردم خارج می‌کند و این وضعیت می‌تواند حاکی از رکودی تورمی در سال ۱۴۰۳، حداقل در نیمه اول باشد.

کد خبر 6086183 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • نیسان سیلفی e-Power جدید ۲۰۲۳ + عکس خودرو خارجی، قیمت ماشین Nissan Sylphy و مشخصات محصول
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • نرخ خرید مسکن تهران؛ خرید مسکن در خیابان بهداشت با ۱.۷ میلیارد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز