Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار شاهوارپور گفت: همیشه نگران این بودیم که نگاه مردم نسبت به روند انقلاب اسلامی چگونه است اما حضور مردم در تشییع سردار سلیمانی نشان داد که آنها با دل و جان انقلاب اسلامی را قبول دارند و از آن پاسداری و حفاظت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (یکشنبه ۲۲ دی) در آیین تکریم و معارفه مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان اظهار کرد: در حوادث مختلف تلخی ها و شیرینی هایی وجود دارد که همه آنها دارای اهمیت است، اما نکته مهم این است که روند انقلاب اسلامی چگونه پیش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: همیشه نگران این بودیم که نگاه مردم نسبت به روند انقلاب اسلامی چگونه است اما تشییع سردار سلیمانی نشان داد که مردم با دل و جان انقلاب اسلامی را قبول دارند و با همه وجود این مسیر نورانی را پاسداری و حفاظت می کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمن اصلی نظام ما، هنوز هم استکبار جهانی و در راس آن آمریکا است تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در داخل و خارج کشور در مراسم تشییع سردار سلیمانی نشان داد انقلاب اسلامی همچنان در بین مردم مقبولیت و محبوبیت دارد.

 

سردار شاهوارپور با اشاره به اینکه آمریکا در فریب کاری و جنایت نمونه ندارد عنوان کرد: در حمله موشکی سپاه به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد، آمریکا تلفات زیادی داد اما بایکوت خبری شد و اجازه ندادند هیچ گونه خبری بیرون بیاید ولی منتظر بودند تا اتفاقی در جمهوری اسلامی بیفتد.

 

وی اقدام سردار حاجی زاده جهت عذرخواهی و پذیرفتن مسئولیت حادثه سقوط هواپیما اوکراین را شجاعانه دانست و اضافه کرد: افراد حادثه دیده هواپیما جزء شهدای انقلاب هستند و باید خانواده این شهدا را تکریم کنیم تا خون آنها دشمنان را بیشتر رسوا کند.

 

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان اذعان داشت: سردار علی پور از رزمندگان اول جنگ است و داوطلبانه در جنگ حضور داشت و جانباز شد، بارها تا مرز شهادت رفت و اقبال بر این شد که بعد از جنگ در حوزه نشر اهداف والای تفکر دفاع مقدس در خوزستان فعالیت کند و این مسئولیت را برعهده بگیرند.

 

وی در پایان با بیان اینکه سردار یوسفی نیز سوابق درخشانی در حوزه دفاع مقدس دارد ابراز امیدواری کرد: در حوزه سخت افزاری به ویژه یادمان ها و دیگر حوزه های نشر آثار دفاع مقدس اقدامات خود را ادامه دهد.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی انتقام سخت انتقام شهادت سردار سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

 

«وَ أعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَ اللهِ وَ عَدُوَکُم. انفال / 60»

 

تاسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام خمینی(ره) به عنوان مهم ترین رکن حراست از این انقلاب در دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸ نشان از ژرف‌اندیشی و آینده‌نگری عمیق بنیانگذار کبیر و معمار اصلی انقلاب اسلامی بود و امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجره طیبه و تناوری است که خود اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین دستاورد انقلاب و مهمترین پشتوانه انقلاب و اسلام ناب است.

 بی شک نقش آفرینی و حماسه‏سازی‌های بالنده، پیشرو و سرنوشت‌ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عمر پر برکت 45 ساله انقلاب اسلامی ضامن حفظ، استمرار و صدور پیام و اندیشه اسلام ناب محمدی (ص) و انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا و شکست توطئه‌ها و دشمنی‌های استکبار جهانی و نظام سلطه علیه ملت ایران در عرصه‌های مختلف بوده است.

 طرح‌ریزی راهبرد‌های هوشمندانه و ابتکار عمل سپاه درحوزه‌های نظامی، دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی از همان روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی تا هشت سال دفاع مقدس با سازماندهی و بهره گیری از توانمندی نیروی مردمی بسیج و پس از آن حضور موثر و کلیدی در عرصه سازندگی کشور و یاری رساندن به جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان و خنثی‌سازی فتنه‌ها و تحرکات ضد امنیتی و تروریستی استکبار جهانی و مزدوران و دنباله‌های داخلی آنان از جمله منافقین جنایتکار و مزدور از عوامل و مصادیق اساسی و اصلی عبور ظفرمندانه ملت ایران و نظام اسلامی از مقاطع حساس و گردنه‌های سخت بوده است.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در خط مُقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات رسانی جهادی و عالمانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ سایبری و رسانه ای نظام سلطه و حضور در عرصه جهاد فرهنگی و علمی از یک سو و موفقیت‌های چشمگیر در گسترش، تعمیق و تحکیم فرهنگ انقلاب اسلامی در محیط استراتژیک منطقه‏ای و بین‌المللی قرار داشته و این نهاد مقدس و انقلابی هیچگاه برای لحظه‌ای سنگرهای دفاع از انقلاب اسلامی، نظام و آرمان‌های والای آن رادر هیچ زمینه‌ای خالی نگذاشته است.

  سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت پایدار در منطقه، امروز با صلابت‏تر و قدرت‏مندتر از گذشته مسیر رشد و تعالی و استکبار ستیزی را ادامه داده و ضمن بیعت مجدد با امام راحل و عظیم الشأن و شهدای عزیز، آماده جانفشانی در راه آرمان های انقلاب اسلامی، تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)  است.

 

معاونت روابط عمومي و تبليغات سپاه شهداء استان آذربايجان غربی

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • حمایت همه جانبه امام خمینی (ره) از سپاه پاسداران
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • پیام تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی