Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه پرسپولیس که هنوز بازیکنی در نقل‌وانتقالات زمستانی جذب نکرده، فعلا فقط یک خارجی می‌خواهد. تاریخ انتشار: 13:01 - 22 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۸۷۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه پرسپولیس که در شرایط سخت نقل‌وانتقالاتی قرار دارد و هنوز موفق نشده بازیکنی جذب کند، از رسانه‌ها درخواست کرده تا اسم هیچ بازیکنی را از مسئولان باشگاه نپرسند تا مدیران باشگاه بتوانند هرچه سریع‌تر با بازیکن یا بازیکنان مدنظر دور از حواشی قرارداد ببندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال چیزی که مشخص است پرسپولیس در حال حاضر یک جای خالی بیشتر ندارد. این جای خالی هم پس از جدایی جونیور براندائو از پرسپولیس باز شد. باشگاه قصد دارد برای پُر کردن این جای خالی یک بازیکن خارجی جذب کند و فعلا برنامه‌ای برای خرید بازیکن داخلی ندارد.

البته در صورتی که باشگاه پرسپولیس بخواهد ۲ بازیکن جدید به جای یکی، جذب کند باید یک بازیکن را از فهرست بزرگسالان خود خارج کند. در شرایطی که پرسپولیس فعلا سرمربی ندارد، در حال حاضر باشگاه فقط قصد جذب یک بازیکن خارجی دارد و مشخص نیست که آیا قرار است کسی از فهرست خارج شود تا جا برای جذب یک بازیکن خارجی یا داخلی دیگر باز شود یا خیر.

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس؛ شانس کم هاشمیان و یحیی، تارتار گزینه نهایی؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال پرسپولیس کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۷۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد

سرمربی برزیلی پرسپولیس اعتقاد ویژه‌ای به سبک بازی مسعود ریگی هافبک باتجربه تیمش دارد.

در خبر‌ها داشتیم که اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس با رضا درویش مدیرعامل باشگاه دیدار و گفتگو کرده است.

از قرار معلوم این نشست به منظور بررسی شرایط بازیکنانی است که در پایان فصل قرارداد آنها به اتمام می‌رسد. هرچند وضعیت خود اوسمار ویرا هم مشخص نیست و قراردادش در پایان لیگ بیست‌وسوم با پرسپولیس به اتمام می‌رسد، اما به رضا درویش توصیه کرده است که حتما قرارداد مسعود ریگی را تمدید کنند.

البته به نظر می‌رسد اولویت رضا درویش تمدید قرارداد مهدی ترابی باشد که با پیشنهادات وسوسه انگیزی مواجه شده است!

منبع: خبر ورزشی

tags # پرسپولیس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • سرمربی پرسپولیس این بازیکن را برای فصل بعد می‌خواهد
  • عکس| استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی
  • رنگ استقلال و پرسپولیس برای من مهم نیست! | اگر شرایط خوب باشد پیشنهاد خارجی را قبول می‌کنم
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • (عکس) استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی
  • بهترین بازیکن بعد از عید استقلال | امسال، سال این خارجی است
  • استوری ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی + عکس