Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@02:24:03 GMT

۴۳ نفر در خوسف امدادرسانی شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۰۰۵۶

۴۳ نفر در خوسف امدادرسانی شدند

​رئیس هلال احمر شهرستان خوسف گفت: به دنبال بارندگی های ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان خوسف ۴۳ نفر امدادرسانی شدند.

«محمد ولی زاده»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: به دنبال بارش های باران و برف در شهرستان خوسف تعداد 43 نفر درگیر برف، باران و حوادث جاده ای شدند که با کمک نیروهای امدادی رهاسازی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس هلال احمر شهرستان خوسف با بیان اینکه دو عملیات امداد و نجات در این شهرستان انجام شده است، گفت: طی شب گذشته دو عملیات امداد و نجات در روستای خور و آبگرم معدنی لوت انجام شده که طی این عملیات 10 نفر در آبگرم لوت که در مسیر رودخانه درگیر گل و لای شده بودند، با اعزام خودروهای امدادی رها سازی شده اند.

 

ولی زاده افزود: سه نفر در بیابان روستای خور درگیر گل و لای شده بودند که با کمک نیروهای امدادی هلال احمر پیدا و رهاسازی شدند.

 

وی گفت: صبح امروز یک خودرو تویوتای هایلوکس دو کابین با پنج نفر سرنشین از جاده منحرف و واژگون شد که این تعداد مصدوم و با آمبولانس به بیمارستان خوسف و از آنجا به بیمارستان بیرجند منتقل شدند.

 

رئیس هلال احمر شهرستان خوسف از انحراف سه دستگاه 405 در شهرستان خوسف به دلیل لغزندگی جاده ها خبر داد و افزود: این خودروها با کمک نیروهای هلال احمر امداد رسانی شدند.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سلیمانی هلال احمر خوسف خوسف خراسان جنوبي بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فلاح، صبح پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در پی وقوع باران‌های شدید، سیل آسا و آبگرفتگی در نقاط مختلف استان کرمان نیروهای امدادی هلال احمر از روزهای اخیر تا کنون یک هزار و ۵۱۷ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به حضور ١۳۳ نیروی امدادی در قالب ٢۹ تیم در مناطق سیل زده افزود: تا کنون بسته‌های غذایی، پتو، چادر و موکت به مقدار لازم در مناطق متأثر از سیل توسط هلال احمر توزیع شده است.

فلاح، با بیان اینکه تا کنون شهرستان‌های رودبار جنوب، منوجان، قلعه گنج، جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، سیرجان، رابر، ریگان، بافت و ساردوئیه تحت تأثیر حوادث جوی قرار گرفته‌اند گفت: جمعیت هلال احمر در ۵۵ شهر و روستای استان کرمان خدمات رسانی کرده و ۱۱۱ نفر نیز توسط هلال احمر اسکان داده شدند.

کد خبر 6081706

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل زده جنوب کشور
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • ایجاد ۳ اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان جاسک/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار متأثر از سیل و آبگرفتگی 
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده