Web Analytics Made Easy - Statcounter

تور استانبول از تورهای محبوب در ایران است که در تمامی فواصل زمانی برگزار می‌شود اما با اتفاق افتادن تحولات سیاسی، اجتماعی در هفته گذشته مسلماً قیمت تور استانبول دستخوش تغییرات می‌شود. اگر به دنبال پاسخ خود هستید در ادامه همراه ما باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پرشین هتل، تور استانبول با قیمت‌های متفاوت در سایت‌های مختلف دیده می‌شود که هر کدام آفرهایی را در نظر می‌گیرند، اما در شرایط فعلی، مطمئناً با کاهش قیمت تورهای خارجی روبه‌رو خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل کاهش قیمت نیز مربوط به کمبود سفرهای خارجی می‌شود.

تور استانبول زمانی ارزان می‌شود که هیچ گردشگری تمایلی برای رفتن به سفر نداشته باشد چه به خاطر تحولات سیاسی و چه به خاطر تحولات اقتصادی. ازاین‌رو بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی تصمیم می‌گیرند پروازهای خود را با کمترین هزینه انجام دهند تا ضرر کمتری متوجه ایشان شود.

آیا می‌توان تور استانبول را با امنیت خاطر انجام داد؟

تور استانبول و امنیت آن برای بسیاری از گردشگرانی که آگاه به مسائل سیاسی و اجتماعی هستند حائز اهمیت است. با شهادت سردار فقید و بزرگ شهید قاسم سلیمانی، مسلماً امنیت منطقه کمی به خطر می‌افتد اما نگران نباشید، زیرا این سردار رشید اسلام و رهبری، امنیت پایداری را در منطقه خاورمیانه برقرار کرده است.

تور استانبول و رزرو آن از سایت پرشین هتل مزایایی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به تضمین قیمت، پشتیبانی ۲۴ ساعته، لیدری مجرب و آفرهای ویژه اشاره کرد. توصیه می‌کنیم قبل از رزرو هر تور خارجی با کارشناسان مجرب مشورت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تور استانبول و امنیت منطقه مدیون سردار فقید قاسم سلیمانی

چگونه تور مشهد باقیمت مناسب را انجام دهیم؟

با تحولات پیش‌آمده در منطقه نمی‌توان برای قیمت تور مشهد و دیگر تورها پیش‌بینی درستی را انجام داد، زیرا ممکن است با تحریم‌های بیشتر، قیمت تورهای داخلی و خارجی دستخوش تغییرات شود. البته وقتی‌که به ۸ سال جنگ تحمیلی ایران عراق نگاهی بی اندازیم، متوجه خواهیم شد که این تحریم‌ها مشکلی را در تورهای داخلی و خارجی ایجاد نخواهد کرد.

جهت این‌که تور مشهد را با قیمتی مناسب انجام دهید فاکتورهای بسیاری هستند که عامل ارزان شدن سفر شما به مشهد خواهند شد. یکی از راه‌های ارزان سفر به مشهد به‌صورت زمینی است که بیشتر زائران با خودروهای شخصی خود عازم مشهد مقدس می‌شوند.

وقتی‌ که با خودروی شخصی به مشهد سفر می‌کنید می‌توانید از زیبایی‌های کنار جاده و اماکن زیارتی در مسیر راه، بهره‌های لازم را ببرید؛ اما این نوع سفر معایبی هم دارد که مهم‌ترین آن‌ها خستگی در سفر و تصادفات جاده‌ای است که البته با احتیاط بیشتر در رانندگی این امر به‌ندرت پیش خواهد آمد.

تور مشهد و اتاق ۳ تخته هتل قصر طلایی مشهد

نقشه مشهد چه کاربردهایی در تور مشهد دارد؟

در پاسخ به سوال فوق باید بگوییم نقشه مشهد یکی از کلیدی‌ترین نکات برای گردشگران تور مشهد است، زیرا با در دست داشتن نقشه مشهد می‌توانند به‌آسانی مسیر و مکان مورد نظر خود را بیابند. در زمان‌های گذشته نقشه مشهد به‌صورت کاغذی در دسترس زائران بود تا مسیرهای خود را پیدا کنند.

 با به کار آمدن گوشی‌های هوشمند و کمک دهکده جهانی (اینترنت)، نقشه‌های آنلاین جایگزین نقشه‌های قدیمی شدند و حتی برخی نسخه‌ها به‌صورت آفلاین هم نقشه مشهد را به شما نشان می‌دهند. جالب‌تر اینجاست که حتی مسیر پیاده‌روی، مسیر با خودرو و ... را نیز در نقشه مشهد به‌صورت آنلاین می‌توان جستجو کرد.

رزرو هتل قصر طلایی مشهد از پرشین هتل

پرشین هتل، پرتال جامع و تخصصی تور مشهد

پرشین هتل یکی از سایت‌های معتبر در ایران است که در امر رزرو تور مشهد و هتل مشهد تجربه‌ای ۳۰ ساله دارد. از مهم‌ترین معیارهای این سایت وجود دفتر مرکزی در مشهد است که با بازدید دوره‌ای کارشناسان پرشین هتل از هتل‌های مشهد، اطلاعاتی صحیح و واقعی برای تور مشهد و هتل مشهد در دسترس کاربران این سایت قرار می‌گیرد.

جهت رزرو تور مشهد، تور استانبول و دیگر تورهای خارجی و داخلی با شماره‌های ۰۵۱۳۸۰۹۶- ۰۲۱۴۳۰۰۰۰۲۰- ۰۹۱۹۸۹۰۶۵۰۴ و ۰۹۱۹۸۹۰۶۵۰۲ تماس حاصل فرمایید. کارشناسان مجرب سایت پرشین هتل در ۲۴ ساعت شبانه‌روز منتظر شنیدن صدای گرم شما عزیزان هستند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرشین هتل تور استانبول تور مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد

آلبرت بغزیان در گفتگو با جام‌ جم آنلاین، تغییرات نرخ دلار در کشور را سیاسی و بی ارتباط با متغیرهای اقتصادی توصیف کرد و یادآور شد: از لحاظ اقتصادی چیزی تغییر نکرده، ولی وقتی که امنیت اقتصادی به خطر می‌افتد و ارزش پول ملی یعنی واحد های ریال در دسترس افراد کم ارزش می‌شوند، نرخ ارز رو به صعودی شدن می‌گذارد.

وی با بیان اینکه دلالها حتی در روزهای تعطیل هم نرخ ارز را تغییر می‌دهند، خاطرنشان کرد: روند رشد دلار با عملیات طوفان الاقصی شروع شد که دلار شد ۵۵هزار تومان، با ادامه جنگ غزه، رکورد ۶۰هزار تومان به ثبت رسید و وقتی که مستقیما کنسولگری ما هدف قرار گرفت، دلار شد ۶۵هرار تومان.

وی با بیان اینکه اگر این اخبار  را گوش ندهیم و یا توجه نکنیم اتفاقی در نرخ ارز هم نمی‌افتد، خاطرنشان کرد: روشن است که بازی در بازار درهم رقم می‌خورد، درهم بالا می‌رود و ضربدر عدد ۳/۶ می‌شود و نرخ دلار به دست می‌آید.

این اقتصاددان اضافه کرد: شما هر وقت بازار دلار را نگاه کنید، شروع کننده رشد قیمت از بازار درهم است چون بازیگران تعیین نرخ دلار در امارات هستند.

بغزیان اظهار کرد: بانک مرکزی به‌خوبی به بازی درهمی دلار واقف است اما نمی‌دانم چرا اقدامی انجام نمی‌دهد. البته اینکه نرخ خودش در بازار را نگه می‌دارد، بابل تمجید است.

وی با اشاره پیشنهاد برخی کارشناسان برای کاهش فاصله دلار آزاد و دلار نیمایی یادآور شد: خیلی ها اصرار دارند حالا که اختلاف بین بازار آزاد و بازار رسمی زیاد شده، نرخ ارز در مرکز مبادله باید بالا رود  تا رانت کم شود اما نتیجه این روند، تجربه دوران ریاست قبلی بانک مرکزی است که بازار غیررسمی، بازار رسمی را دنبال خود می‌کشید و قیمت مدام بالا می‌رفت.

او در پاسخ به سوالی درباره گرانس در بازار، گفت: درست است که بانک مرکزی نرخ ارز را تغییری نداده، اما بهانه دست خیلی ها داده که بتوانند قیمت خودرو و یا لوازم خانگی را افزایش دهند و بعد این روند کشیده شود به لبنیات و سفره مردم.

این اقتصاددان، پیروزی ایران در کشمکش‌های منطقه‌ای را شرط بازگشت ثبات به بازار ارز دانست و افزود: متاسفانه کل بازار آزاد بین پنج تا ۱۰درصد است که اکثرا دست قاچاقچی هاست و آنها هستند که ارز لازم دارند. بانک مرکزی اینها را می‌داند ولی بستن کانالهای امارات جرات می‌خواهد.

بغزیان در پایان یادآور شد: دلالها نرخ‌ها را به‌صورت حدسی و بر مبنای هیجانات بازار بالا می‌برند. اگر مردم از این نرخ استقبال کردند و حرید انجام شد، قیمت تثبیت می‌شود، در غیر اینصورت به تدریج قیمت اصلاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برخی مسئولان به دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب تذکر گرفتند
  • نقش کانال های اماراتی در افزایش نرخ دلار | التهابات سیاسی بازیگر اصلی تغییر نرخ ارز است، نه اقتصاد
  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، به‌زودی سقوط می‌کند
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • چرا پس از عید فطر تا تیر 1403، زمان مناسبی برای رزرو تور استانبول است؟
  • قیمت دلار با همان شدتی که رشد کرد، بزودی سقوط می‌کند
  • راهنمای کامل متروی استانبول به همراه نقشه خطوط
  • اردیبهشت کجا بریم| معرفی ۲۴ مقصد داخلی و خارجی برای سفر
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / تتر کاهشی شد