Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی از عدم توجه به اجرای قانون تابعیت فرزندان مادران ایرانی انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس گفت: متاسفانه وزارت راه به وضعیت جاده تایباد به تربت جام بی توجهی می‌کند در حالی که پول آن یک سال پیش توسط رئیس جمهور کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تذکری به وزیر کشاورزی اظهار کرد: پول خرید تضمینی زعفران کاران هنوز پرداخت نشده در حالی که تنها منبع درآمدی آنها همین کاشت زعفران است.

رئیس کمیته بین الملل کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور گفت: به چه دلیل اجرای قانون تابعیت فرزندان مادران ایرانی اجرایی نمی‌شود. موانع آن چه بوده است؟ چرا با گذشت چندین ماه به اجرای آن توجه نمی‌شود.

رحیمی جهان آبادی در انتها خطاب به وزیر بهداشت بیان کرد: به وضعیت بیمارستان تایباد و پرداخت معوقات یک ساله پزشکان و پرستاران توجه شود. وزیر نفت توجه کند که پروژه‌های گازرسانی به کندی پیش می‌رود و سهمیه نفت مردم در مناطقی که گاز رسانی نشده کفایت نمی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن درباره کلیات و جزئیات لایحه دوفوریتی تمدید مدت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، با تصویب این لایحه به شرح زیر موافقت کردند:

ماده واحده- مهلت اجرای آزمایشی قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۹۵/۴/۱۳ از تاریخ اتمام آن مهلت ۱۴۰۲/۴/۱۳ به مدت ۲ سال تمدید می‌شود.

قانون اساسنامه شرکت ملی پست مشتمل بر ۳۴ ماده و ۱۵ تبصره در جلسه مورخ سیزدهم تیرماه یکهزار و سیصد و نود و پنج کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی طبق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی تصویب شد و پس از موافقت مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت پنج سال در تاریخ ۱۳۹۵/۵/۶ به تأیید شورای نگهبان رسید.

کد خبر 6085404 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • آقاتهرانی: پای کار اجرای طرح نور پلیس می‌مانیم
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
  • مجلس پای کار برای اجرای طرح نور فراجا است
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس