Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:12:29 GMT

روایت لاهوتی از اظهارات سلامی و دهقان در مجلس

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۰۸۲۶

به گزارش تابناک، مهرداد لاهوتی در گفتگو با ایسنا با اشاره به حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در جلسه غیر علنی مجلس و همچنین حضور سردار دهقان در جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی و جزییات آن و تاثیر این اتفاق در انسجام ملت و وحدت ملی از جمله نکاتی بود که سردار دهقان در جلسه فراکسیون مستقلین به آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سردار سلامی نیز در جلسه غیر علنی مجلس در مورد حادثه سقوط هواپیمای اوکراین و علت آن بسیار متاثر بود و گفت:‌ای کاش من هم یکی از مسافران آن پرواز بودم.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به اظهارات سلامی و دهقان یاد آور شد: آنچه برای نمایندگان توضیح داده شد این بود که شهادت سردار سلیمانی برای کشور ضایعه‌ی بزرگی بوده و باید اقدامی در مقابل آن انجام و ضربه‌ای به آمریکا زده می‌شد. از سوی دیگر آمریکایی‌ها تهدید کرده بودند که ۵۲ نقطه ایران را می‌زنند و بعد از حمله به پایگاه عین الاسد پهباد‌ها و بالگردهایشان خسارت سنگینی داشت. ما باید در آن شرایط در آماده باش کامل می‌بودیم که متاسفانه این اشتباه رخ داد و در مورد علت تاخیر در اعلام علت حادثه هم توجیهی داشتند و می‌گفتند نیاز بوده بررسی‌هایی انجام شود که این کار ۴۸ ساعت زمان برد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین با بیان اینکه عزیزان سپاه همانند همه ملت ایران از این قضیه متاثر بودند اضافه کرد: در آن زمان شرایط خاصی وجود داشت. آمریکا ما را تهدید کرده بود و هر لحظه تمام عوامل هوایی آن‌ها در آسمان بودند و رصد‌هایی که بود این را نشان می‌داد. سپاه و ارتش هم این احتمال را می‌دادند که ما دچار حادثه شویم و با توجه به این شرایط این اشتباه رخ داد؛ زیرا تعدادی رادار اضافه کرده بودند و به جای هواپیما کروز تشخیص داده شده بود و این اتفاق افتاد.

لاهوتی با اشاره به عذرخواهی صریح سپاه از وقوع این حادثه یاد آور شد: سپاه ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌هایی داشته و هزاران تن از این نیرو‌های سبز پوش در راه ملت به شهادت رسیدند. ما هم ضمن تسلیت به خانواده‌های جان باختگان باید کمک کنیم از آلام آن‌ها کاسته شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق اوکراین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم لاهوتی سردار سلامی سردار سلیمانی مجلس شورای اسلامی پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق اوکراین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه پاسداران در بخشی از فیلمی که فارس منتشر کرده، در خصوص طرح نور گفت: مهم آن است که بدانیم یک دستگاه و مجموعه‌ای به نام فراجا با آن غیرتی که فرمانده این دستگاه در اجرای وظیفه قانونی طرح نور دارد در این مورد باید همه دلسوزان انقلاب و ارزش‌ها و دلسوزان فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی جامعه از این طرح حمایت کنند زیرا این دستگاه وظیفه قانونی خود را اجرا می‌کند.

وی افزود: هر اقدامی که اجرا می‌شود ممکن است اشکالاتی داشته باشد و به دنبال آن عوامل اجراکننده تذکراتی هم دریافت کنند و این اتفاق هم رخ داده و طبیعی است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، اظهار کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر جعفری بیان کرد: این دو تذکر در مورد انجام همه مأموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک مأموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل مأموریت زیر سوال نمی‌رود و باید مأموریت به‌درستی اجرا شود.

وی با بیان اینکه این اقدام فراجا جای تقدیر دارد، تصریح کرد: در این شرایط و فضایی که کشف حجاب و برهنگی در کشور از جانب دشمن در حال برنامه‌ریزی و گسترش است، در حال مقابله با آن است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، تأکید کرد: این وظیفه همه است تا از این اقدام حمایت کنند و ما هم حمایت می‌کنیم.

سرلشکر جعفری عنوان کرد: آن مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آقای فضائلی گفته شده و گزارش دروغی که نسبت به ایشان داده شده باید گفت که خلاف این امر انجام نشده و ایشان هم در صحبت دوم خود مجددا تاکید کرده است و دفتر رهبر انقلاب هم تکذیبی نکرده و این نشان دهنده واقعیت آن است، بنابراین حضرت آقا بر انجام این امر تأکید دارند اما تذکر هم داده‌اند که کار درست انجام شود.

وی تصریح کرد: بنابر اطلاعی که دارم هم با آن مأموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله به نکته‌ای در مورد لایحه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: چون این لایحه باب میل برخی دوستان نیست لذا شروع به رد کردن آن و زیر سوال بردن این لایحه کرده‌اند که کار بسیار مسموم و نگران کننده است و دوستان باید از این کار پرهیز کنند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899050

دیگر خبرها

  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد /سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با سردار رادان
  • اظهارات سردار رادان درباره طرح عفاف و حجاب
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • اظهارات عجیب ده‌روسی درباره سردار آزمون | نمی خواستم او را در ترکیب بگذارم!
  • روایت خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی از موشک سپاه در پایگاه اسرائیل | فیلم
  • روایت اژه‌ای از جلسه با رئیسی و بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • توصیه به فراجا در موضوع حجاب | روایت یک جلسه مهم با رئیس جمهور