Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فدراسیون تنیس روی میز از میزبانی مسابقات آسیای میانه در رده جوانان و انتخابی رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، بهنام حبیب‌زاده در این باره گفت: ایران در اردیبهشت سال آینده میزبان مسابقات انتخابی جوانان دختر و پسر در آسیای میانه است که پس از برگزاری این مسابقات، دو تیم برتر جواز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را کسب خواهند کرد که شهریور 99 در کشور لائوس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات با توجه به سرمایه‌گذاری‌های خوب چند سال گذشته در رده های سنی پایه و کسب رتبه‌های بین المللی و جهانی توسط نوجوانان و جوانان کشورمان به درخواست رسمی فدراسیون تنیس روی میز ایران و با موافقت کنفدراسیون آسیا از تاریخ 2 تا 4 چهارم اردیبهشت ماه 99 به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و هدف از این میزبانی نیز ارتقای سطح و آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان مستعد جهت درخشش در عرصه های آسیایی و جهانی است.

حبیب‌زاده درباره جلسه شورای فنی فدراسیون و تغییر در نحوه برگزاری انتخابی تیم‌های ملی عنوان کرد: با توجه به بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته در مورد معایب نحوه برگزاری قبلی انتخابی تیم ملی که برخی اوقات شائبه هایی در انجام تبانی در بعضی بازی‌ها نیز ایجاد کرده بود، طبق نظریه شورای فنی مقرر شد که انتخابی تیم‌های ملی با سیستم و آیین نامه جدید انجام شود که می‌تواند در انتخاب بهترین‌ها برای تیم های ملی و ایجاد انگیزه بیشتر برای بازیکنان حاضر در رنکینگ ملی ‌و جهانی جهت حضور در مسابقات انتخابی تأثیر بسزایی داشته باشد.

مشخص شدن جایگاه ایران در تنیس روی میز انتخابی المپیک/ نیاز یک میلیاردی برای دو اعزام مهم در فروردین 99

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تنیس روی میز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان

رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک در منطقه آسیای میانه، با حضور 6 بازیکن در تهران برگزار شد.

در این مسابقات امیرحسین هدایی، نیما عالمیان، سروش امیری نیا، مهدی معدن کن، حمیدرضا طاهرخانی و پویا دلواری حضور داشتند که در پایان، نیما عالمیان با شکست حریفان به مقام نخست رسید تا نماینده ایران در گزینشی المپیک شود.

 پیش از این نوشاد عالمیان برای حضور در گزینشی المپیک در آسیای میانه برگزیده شده بود. 

به این ترتیب برادران عالمیان دو نماینده کشورمان در این رویداد خواهند بود و برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • آب‌های آرام انتخابی المپیک؛ آقامیرزایی برنز گرفت، پنجمی کانو دونفره ایران
  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه؛ معرفی رقبای نمایندگان ایران
  • آغاز به کار مسابقات دارت انتخابی تیم ملی در سنندج
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • معرفی ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در انتخابی المپیک
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان