Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست فدراسیون تنیس روی میز از میزبانی ایران برای مسابقات آسیای میانه که سال آینده برگزار می‌شود، خبر داد. تاریخ انتشار: 14:01 - 22 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۸۷۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، بهنام حبیب‌زاده مؤمن سرپرست فدراسیون در گفت‌وگویی با روابط عمومی فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: ایران در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ میزبان مسابقات انتخابی جوانان دختر و پسر در آسیای میانه است که پس از برگزاری این مسابقات دو تیم برترجواز حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که شهریور ماه ۹۹ در کشور لائوس برگزار می‌گردد را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات با توجه به سرمایه‌گذاری‌های خوب چند سال گذشته در رده‌های سنی پایه و کسب رتبه‌های بین المللی و جهانی توسط نوجوانان و جوانان کشورمان به درخواست رسمی فدراسیون تنیس روی میز ایران و با موافقت کنفدراسیون آسیا از تاریخ دوم الی چهارم اردیبهشت ماه ۹۹ به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و هدف از این میزبانی را ارتقا سطح و آمادگی هرچه بیشتر بازیکنان مستعد جهت درخشش در عرصه‌های آسیایی و جهانی برشمرد.

حبیب‌زاده در رابطه با برگزاری جلسه شورای فنی فدراسیون و تغییر در نحوه برگزاری انتخابی تیم‌های ملی اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته در مورد معایب نحوه برگزاری قبلی انتخابی تیم ملی که گاهاً شائبه‌هایی درانجام تبانی در بعضی بازی‌ها نیز ایجاد نموده بود برابر با نظریه شورای فنی مقرر گردیده که انتخابی تیم‌های ملی با سیستم جدید و با آئین‌نامه جدید انجام گیرد که می‌تواند در انتخاب بهترین‌ها برای تیم‌های ملی و ایجاد انگیزه بیشتر برای بازیکنان حاضر در رنکینگ ملی و جهانی جهت حضور در مسابقات انتخابی تأثیر به سزایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: هدایی: انگیزه لازم برای درخشش در انتخابی المپیک را داریم انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، صبح امروز رقابت‌های تنیس روی میز کانتندر (آزاد جهانی) جوانان در لبنان با حضور بنیامین فرجی تنها نماینده پسر کشورمان در رده سنی زیر ۱۷ و زیر ۱۹ ساله‌ها آغاز شد.   بنیامین فرجی ملی پوش کشورمان در رده سنی زیر ۱۷ سال با دو پیروزی مقتدرانه ۳ بر صفر مقابل دو نماینده کشور میزبان به عنوان صدرنشین گروه اول، به مرحله حذفی راه یافت.   فرجی در دور اول حذفی با قرعه استراحت روبرو شد و در مرحله ۱/۴ پایانی با برنده دیدار ادهم اسماعیل از کشور مصر در مقابل احمد فاحش از لبنان مسابقه خواهد داد. رقابت‌های مرحله ۱/۴ پایانی رده سنی زیر ۱۷ سال چهارشنبه پیگیری خواهد شد.   ملی پوش کشورمان در رقابت‌های گروهی زیر ۱۹ ساله‌ها نیز چهارشنبه با حریفانی از کشور قزاقستان و لبنان به رقابت خواهد پرداخت.   الینا رحیمی دیگر ملی پوش ایرانی که رتبه ۲۹۲ رنکینگ دنیا را در اختیار دارد، در جدول گروه چهارم با فاطیما الداکدوکی صاحب رنکینگ ۴۶۵ دنیا و جول کاسب دو نماینده از کشور لبنان روبرو خواهد شد، رحیمی در آخرین مرحله گروهی با فیروز الشافی از مصر به رقابت خواهد پرداخت.   مسابقات کانتندر جوانان لبنان ۷ تا ۱۰ فروردین به میزبانی شهر بیروت در جریان است.

دیگر خبرها

  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • پینگ پنگ باز ایران نایب قهرمان کانتندر جهانی لبنان شد
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ فروردین
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ صعود فرجی به مرحله حذفی با طعم صدرنشینی
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد