Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۵۰۰ نفر از چهر‌ه‌های برجسته و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده سانحه هواپیمایی حمایت قاطعانه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اعلام کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۱۵۰۰ نفر از چهر‌های برجسته و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با صدور بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدیده سانحه هواپیمایی حمایت قاطعانه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه هوافضای سپاه و فرمانده خستگی ناپذیر آن اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن این بیانیه به شرح زیر است: 
«و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین» ۱۳۹ آل عمران

در روز‌های اخیر و متعاقب ترور ناجوانمردانه سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی توسط رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا، مردم آزاده و مسلمان جبهه مقاومت و دلدادگان آن و بخصوص ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی، با دلی خون شده و قلب‌هایی آکنده از غم، اما استوار و سربلند، نظاره گر حوادث تاسف باری می‌باشند.

اینجانبان جمعی از اساتید و پزشکان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ضمن تسلیت مجدد همه حوادث اخیر ذکر نکات ذیل را ضروری می‌دانیم:

۱- هیچ حادثه و جریانی نمی‌تواند و نباید یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رستاخیز عظیم ملت‌ها در مراسم تشییع پیکر مطهر آن سردار همیشه جاوید را به فراموشی بسپارد.

۲- حادثه سقوط هواپیمای مسافربری و شهادت جمعی از هموطنان عزیز و دانشگاهی در پی بروز خطای انسانی موجب تاسف و تاثر عمیق بوده است که لازم است بطور دقیق بررسی و فرآیند‌های منجر به این حادثه بازبینی و اصلاح شود.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت مجدد به بازماندگان گرامی در کشور‌های ایران، اوکراین، کانادا و سوئد بر بررسی دقیق و برخورد عادلانه و اصلاح فرآیند‌های لازم تاکید داریم.

۳- وقوع چنین اشتباهی در شرایط حساس جنگی که دولت متخاصم و جنایت پیشه آمریکا بوجود آورده است، به هیچ عنوان از عظمت، صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح و سپاه سرافراز و قهرمان نمی‌کاهد.

۴- ما عامل اصلی و مسبب همه این خون‌های به ناحق ریخته را رژیم تروریستی آمریکا و شخص رئیس جمهور آن می‌دانیم و بر خونخواهی و انتقام همه این جنایت‌ها تا اخراج کامل اشغالگران آمریکایی از منطقه تاکید می‌ورزیم.

در پایان ضمن ادای احترام به همه شهدا و سرداران شهید و مدافعان حریم وطن و حمایت قاطعانه از تمامی نیرو‌های مسلح و سبزقامتان نستوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی توانمند و پر صلابت هوافضای سپاه و فرمانده خستگی ناپذیر و محبوب آن، همگان را به حفظ هوشیاری، همبستگی و شناخت دقیق توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در این شرایط خطیر، بخصوص در فضای رسانه‌ای و مجازی فرا می‌خوانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سانحه سقوط هواپیما هوا فضای سپاه شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی به پروژه المان شهید گمنام دانشکده پزشکی و بهره‌برداری مرحله نخست این پروژه تا پایان بهار سال جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی مشهد، علیرضا مسلم ضمن اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: پیروی دغدغه اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی و جامعه فرهیخته دانشجویان و نظر به اینکه قرآن شریف، شهدا را زنده یاد کرده و این مقام بالایی بوده که قرآن نیز به آن اشاره داشته است، مزار شهدای گمنام باید به محور فرهنگی هر شهر تبدیل شود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه فرایند طراحی این المان از یک سال نیم پیش شروع شده است، افزود: در طراحی این المان  از نمادهای اسلامی و شاخصه‌های معماری مشهد استفاده شده و همچنین از  گنبد و گلدسته حرم مطهر رضوی ایده و الهام  گرفته شده است.

مسلم افزود: پروژه المان شهید گمنام در مساحت 100 مترمربع به ارتفاع 12 تا 16 متر به صورت پلکانی طراحی شد. همچنین فضاهای باز، نیمه باز و بسته برای استفاده هر چه بهتر دانشجویان و اساتید از این محل در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت،  منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن اشاره به اینکه در حال حاضر گودبرداری فونداسیون و حفاری محل انجام شده است، گفت: پروسه انتخاب پیمان کار در حال انجام است و پس از آن به اجرای مرحله یک اقدام خواهد شد. 

مسلم ضمن اشاره به مرحله دوم و مرحله نازک کاری پروژه تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای مرحله دوم این پروژه حدود 5 میلیارد ریال برآورد شده است که در فصل تابستان تامین خواهد شد .

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی گفت: پروژه فرهنگی المان شهید گمنام با توجه به ماهیتی که دارد، مشارکت تمام حوزه‌های دانشگاهی را می‌طلبد و می‌توان از تمام ظرفیت‌های موجود در این خصوص بهره برد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان