Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شریعتمداری، وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اجرای قانون تأمین کالای اساسی برای اقشار آسیب پذیر، گفت: اگر در ادامه سال ۹۸ تحولی در توسعه فعالیت‌های تعاونی کارگری، کارمندی و توسعه فعالیت تعاونی که دارای دریافت‌های ثابت هستند، ایجاد شود، می‌توان با نرخ کنونی ارز نیز نیاز‌های مردم به ویژه کالا‌های اساسی را با قیمت‌های مناسب و ارزان‌تر در بازار آزاد فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید از ارز ۴۲۰۰ تومانی که برای تأمین کالای اساسی در نظر گرفته شده به درستی استفاده شود، افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده جامعه کارگری و بازنشستگان کشور ضرورت تأمین کالای اساسی برای اقشار آسیب پذیر را در جلسات ستاد تنظیم بازار مطرح کرده است.

این عضو کابینه دولت اظهار کرد: در صورتی که ستاد تنظیم بازار در تصمیمات خود به این مسائل توجه کند می‌توان با روش‌های معقول‌تری کالا‌های اساسی موردنیاز مردم را تأمین کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما قانون تأمین کالای اساسی برای اقشار آسیب پذیر چه میزان اجرا شده است؟ توضیح داد: تاکنون به جز پرداخت‌های نقدی یعنی سبد حمایت معیشتی که به حدود ۱۸ میلیون خانوار پرداخت شده، پرداخت غیرنقدی در دستور کار قرار نگرفته، زیرا زیرساخت‌های الکترونیکی موردنیاز برای آن فراهم نشده، اما تحقق این مهم در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: یارانه غیرنقدی ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشته میرزازاده گفت: این مبلغ برای پرداخت فروردین ماه صادر شده تا پس از ارسال اسناد بیمه به سازمان هدفمندی یارانه‌ها، بخشی از مطالبات داروخانه‌ها بابت دارویار و شیرخشک یارانه‌ای پرداخت شود.

وی افزود: در بخش بستری نیز مطالبات بیمارستان‌ها برای حدود ۴۵ روز پرداخت خواهد شد.

میرزا زاده خاطر نشان کرد: از تیر ماه ۱۴۰۱ تا کنون که طرح دارویار عملیاتی شده، پرداخت از جیب را ثابت نگه داشته ایم و قصد ما هم این است که از طریق پرداخت مابه التفاوت اجرای این طرح را مستمر نمائیم.

کد خبر 6083935 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال ۱۴۰۳
  • تامین ۳ میلیارد دلار ارز برای واردات انواع کالا‌ها در سال جاری
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • جابه جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار
  • تخصیص ۷ همت به دارویار در فروردین ۱۴۰۳
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان
  • تأمین ۵ درصد از انرژی مورد نیاز شهرداری‌ها از انرژی تجدید پذیر