Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، تائید و رد صلاحیت‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان به تفکیک استان‌ها به شرح عکس زیر است:

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صلاحیت انتخابات اینفوگرافیک انتخابات مجلس صلاحیت رد صلاحیت مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مورد ارزیابی عملکرد شورای ائتلاف در مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم و برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات در گفتگویی تاکید کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کل کشور نامزدهایی داشته و تعداد قابل توجهی از آنها موفق به کسب رأی مردم شده و در مجلس دوازدهم حضور خواهند داشت. در مورد تهران هم بعد از نتایج مرحله دوم می‌توانیم در مورد کارنامه شورای ائتلاف ارزیابی داشته باشیم.

بنابر روایت ایرنا، وی تصریح کرد: بر خلاف آنچه در فضای مجازی مطرح است انتخابات و فضای سیاسی مسیری نیست که شما همیشه در آن به همه اهدافتان دست پیدا کنید؛ گاهی ممکن است ۱۰۰ درصد اهداف، گاهی۸۰ درصد، و حتی گاهی ۴۰ درصد اهداف محقق شود، به همین دلیل در عالم سیاست نه باید نتیجه گیری مغرورانه داشت و نه دچار خودباختگی و ناامیدی شد، به هر حال سیاست امر سیالی است و در هر مقطعی ممکن است نتایج مختلفی در پی داشته باشد.

رسولی با بیان اینکه لیست شورای ائتلاف برای تهران در انتخابات مجلس یازدهم ۳۰- هیچ و در شورای شهر ۲۱- هیچ موفق به تصاحب همه کرسی‌ها شده است، افزود: ممکن است در انتخاباتی به اهداف ۱۰۰ درصدی دست پیدا نکنیم، اما این دلیل نمی شود که کار تشکیلاتی را رها کنیم، به همین دلیل شورای ائتلاف در دور دوم انتخابات هم حضور خواهد داشت.

سخنگوی شورای ائتلاف با اعلام این‌که ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند، اظهار داشت: به این ۱۳ نفر ۳ نامزد دیگر اضافه خواهد شد و شورای ائتلاف لیست ۱۶ نفره خواهد داد.

وی تأکید کرد: شورای ائتلاف به هیچ عنوان لیست ناقص نمی‌دهد و از نامزدهایی که در دور دوم حضور دارند به یک لیست ۱۶ نفره می رسیم. بر همین اساس جلسات شورای ائتلاف با نامزدهای مرتبط با این جریان در حال برگزاری است، و با توجه به سوابق و عملکرد آن‌ها، فهرست را نهایی می‌کنیم و هرچه مردم تصمیم بگیرند برای ما قابل احترام است.

رسولی با تأیید تداوم هماهنگی و وحدت شورای ائتلاف با جبهه پایداری برای دور دوم انتخابات، ابراز داشت: چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، با دیگر گزینه‌ها نیز رایزنی خواهیم داشت تا در مورد ۳ نفر باقی‌مانده به جمع‌بندی برسیم.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897548

دیگر خبرها

  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه، الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس ۸ حوزه الکترونیکی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری در دور دوم انتخابات مجلس
  • پویش «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد