Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوشی موبایل یکی از وسایلی است که دیگر جزو ضروریات زندگی است و هر کسی که چنین دستگاهی در اختیار ندارد، احتمالاً احساس می‌کند که یکی از حداقل‌های زندگی را ندارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موبایل سلام، گوشی برای بعضی‌ها حکم یک دوست را دارد و برای بعضی از افراد یک وسیله شخصی محسوب می‌شود که باید برای استفاده از آن اجازه گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعمیرات حضوری موبایل و دردسرهای آن

تعداد ساعاتی که افراد در روز با گوشی تماس دارند شاید بیشتر از قاشق، مسواک، لیوان و هر وسیله شخصی دیگر آن‌ها باشد. همین مسئله در دسترس‌پذیری باعث شده که میزان آسیب‌ها و خطراتی که گوشی را تهدید می‌کند، بیشتر از هر وسیله شخصی دیگری باشد؛ اما وقتی گوشی کسی خراب می‌شود، نه قیمت خرید آن به‌ اندازه سایر وسایل شخصی است و نه تعمیر آن به‌سادگی بقیه وسایل.

گاهی تعمیر این وسیله شخصی که مثل دوست صمیمی شماست، به‌قدری هزینه‌بردار یا زمان‌بر و انرژی‌ بر می‌شود که با خود می‌گویید بهتر است برای همیشه با گوشی وداع کنم و پس از کلنجار فراوان با خودتان، آن را برای همیشه در گوشه کشوی اتاقتان دفن می‌کنید!

اما تابه‌حال به این مسئله فکر کرده‌اید که چرا تعمیر یک گوشی که به‌اندازه یک‌ کف‌ دست است، بیشتر از تعمیر یک ماشین لباسشویی یا اتومبیل طول می‌کشد؟ مگر قطعه‌ای جادویی و نایاب در این دستگاه‌ها به‌ کار رفته که تعمیرکارها بعد از چند هفته سروکله زدن با آن، نمی‌توانند مشکلش را حل کنند؟

هیچ قطعه جادویی یا نایابی در کار نیست. علت حل نشدن این مشکل این است که شما گوشی خود را به‌جایی می‌برید که نامطمئن است. بسیاری از تعمیرکاران موبایل تخصص کافی در این زمینه ندارند. تقریباً هیچ مرکز معتبری برای سوختن یک بُرد، شکستن صفحه یا چنین مشکلاتی دست رد به سینه مشتری نخواهد زد. نکته کار اینجاست که باید بگردید و مراکز معتبر را پیدا کنید یا از دوستان و آشنایان پرس‌وجو کنید.

تعمیرات غیرحضوری گوشی

خیابان‌های مرکزی تهران ساعات بسیار زیادی را شاهد قفل شدن و ترافیک هستند تا جایی که تهران را یکی از بزرگ‌ترین شهرهای درگیر ترافیک در خاورمیانه و دنیا می‌دانند. گاهی اوقات اگر حتی 10 دقیقه هم دیر به این مراکز تعمیر موبایل برسید با دربسته مواجه خواهید شد.

اما مگر می‌شود که در کشور به این بزرگی همه درگیر چنین مشکلاتی باشند و راه‌حلی برای آن ارائه نشده باشد؟ واقعیت این است که این راه‌حل ارائه‌ شده است. تعمیر غیرحضوری موبایل، راهی است که مرکز موبایل سلام برای شما در نظر گرفته است.

با مراجعه به وب‌سایت این مرکز می‌توانید وارد بخش تعمیرات غیرحضوری شوید. این تعمیر غیرحضوری چند مزیت مهم در اختیار شما قرار می‌دهد که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم تا ببینید تعمیر یک گوشی واقعاً از تعمیر یک اتومبیل سخت‌تر نیست.

 اعلام هزینه تعمیرات

در روش مراجعه غیرحضوری که موبایل سلام برای شما در نظر گرفته، می‌توانید مشکلات گوشی خود را از طریق وب‌سایت با چند کلیک به آن‌ها اعلام کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن، برآورد هزینه برای شما ارسال می‌شود. اگر قیمت برای شما مناسب نباشد می‌توانید سفارش را لغو کنید و در صورتی‌ که قیمت از نظر شما مناسب است، می‌توانید سفارش تعمیر را انجام بدهید.

از آنجایی‌ که این سفارش غیرحضوری تعمیر گوشی با کلمات واضحی بیان‌شده و نرخ ثابتی دارد، دیگر سر شما کلاه نمی‌رود و تعمیرکار نمی‌تواند با بازی با کلمات، قیمت را برای مشتریان مختلف بالا و پایین کند. در موبایل سلام نرخ ثابتی برای هر تعمیر وجود دارد و هر کس با هر سیستمی در این سامانه سفارش ثبت کند، برای تعمیر هر مشکل یک قیمت ثابت دریافت خواهد کرد.

زمان مورد نیاز برای تعمیر گوشی

زمان تعمیر موبایل هم یکی دیگر از مشکلاتی است که یقه هر کسی را که بخواهد به شکل حضوری به تعمیرگاه‌های موبایل سر بزند، می‌گیرد. تعمیرکارهای بدقول و کم‌انصاف، معمولاً بهانه‌های مختلفی می‌آورند که شمارا دست‌به‌سر کنند و چند روز بیشتر گوشی شما را پیش خودشان نگه می‌دارند. آن‌ها احتمالاً از این طریق می‌خواهند پول بیشتری از شما بگیرند.

با سیستم غیرحضوری تعمیرات موبایل، تعداد روزهایی که برای تعمیرات گوشی نیاز هست به شما اعلام می‌شود و بعد از گذشت این مدت، گوشی را به شما تحویل خواهند داد. امروز و فردا کردن تعمیرکار که برای خیلی از افراد کابوس است، در این روش دیگر اتفاق نخواهد افتاد.

عدم اتلاف وقت

چه چیزی بهتر از این است که شما به‌جای اینکه چند ساعت را در دود و ترافیک و سروصدا بگذرانید، روی کاناپه دراز بکشید و به‌راحتی چند کلیک گوشی خود را تعمیر کنید؟ تازه فقط دود و ترافیک نیست. ممکن است علاوه بر صرف وقت، اتفاقات ناگوار دیگری نیز برای شما بیفتد. به همه این‌ها، خستگی و کوفتگی بعد از رفت‌وآمد و ماندن در ترافیک سنگین شهرهای بزرگی مثل تهران را نیز اضافه کنید. اگر برای تعمیر گوشی موبایل خود دنبال دردسر نیستید، هیچ راهی بهتر از سفارش غیرحضوری تعمیرات موبایل پیدا نخواهید کرد.

سخن پایانی

بله واقعاً تعمیر گوشی سخت‌تر از تعمیر اتومبیل نیست! کافی است کامپیوتر خود را روشن کنید و سری به موبایل سلام بزنید، مشکلات گوشی خود را اعلام کنید و سفارش خود را تأیید کنید. اعلام هزینه و زمان تعمیر موبایل این مرکز به‌سرعت در اختیار شما قرار می‌گیرد. موبایل سلام یک مرکز معتبر است که گوشی خراب شمارا تحویل می‌گیرد و گوشی شمارا سالم تحویل شما می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیرات موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی از اجرای طرح کهربا توسط۶ بانک خبر داد و گفت: با این طرح تراکنش بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی انجام می شود.

وی تأکید کرد: بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و به روزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

جزئیات روش جدید پرداخت پول با موبایل بدون کارت بانکی | کارت‌های بانکی حذف می شوند؟

قمری‌وفا ادامه داد:‌ با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر شده است.

به گفته مدیر روابط عمومی بانک مرکزی،‌ هم‌اکنون ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

پیش از این محرمیان، معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفته بود: در طرح کهربا، این امکان فراهم شده تا اطلاعات کارت های بانکی که الان به صورت فیزیکی در اختیار افراد است در گوشی تلفن همراه افراد در قالب یک اپلیکشن ثبت شود و فرد در هنگام خرید وقتی به فروشگاه مراجعه می کند گوشی تلفن همراه فرد تبدیل به هر یک از کارت های بانکی وی می شود.

وی اضافه کرد: کافی است یکی از کارت ها به صورت پیش فرض انتخاب شود و پس از باز شدن قفل گوشی تلفن همراه بارکد خوان مقابل گوشی قرار گیرد و پول کالای خریداری شده جابه جا ‌شود.

کد خبر 845089 برچسب‌ها خبر مهم بانک بانک مرکزی خرید آنلاین موبایل

دیگر خبرها

  • ماجرای تولید موبایل ایرانی به کجا رسید؟
  • خارج شدن واحد یک نیروگاه حرارتی بیستون
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • ۲ تکنیک کاربردی برای تعمیر آسان کابل شارژر گوشی در خانه (فیلم)
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز