Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان ورزش کشورمان در مقر کمیته بین المللی المپیک با باخ دیدار کردند.

طرفداری- صبح سومین‌ روز از سفر مهم کاری مسئولان ورزش کشورمان به دیدار با توماس باخ اختصاص یافت.

به نقل از سایت رسمی کمیته ملی المپیک، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و‌ جوانان کشورمان به همراه سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی با حضور در مقر کمیته بین المللی المپیک ( IOC) با توماس باخ رئیس بزرگترین و مهم ترین نهاد ورزشی جهان دیدار و در خصوص مسائل ورزش کشورمان در آستانه المپیک ۲۰۲۰ توکیو دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این دیدار وزیر ورزش و جوانان از دعوت باخ برای برپایی این دیدار تقدیر و تشکر کرد و گفت: بسیار خرسندم که امروز و در این مکان مهم با شما ملاقات می کنم و لازم می‌دانم از حمایتها، پشتیبانی و‌ همراهی حضرتعالی و همکارانتان با ورزش ایران تقدیر و تشکر کنم.

در ادامه نشست سلطانی فر گزارش کاملی را در خصوص وضعیت امروز ورزش ایران و فعالیتهای ستاد عالی ورزش کشورمان با همراهی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و همچنین توضیحات کاملی در خصوص وضعیت رشته های مختلف و سهمیه های بدست آمده برای حضوری قدرتمندانه در المپیک ۲۰۲۰ توکیو ارائه داد.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن تائید تلاشهای سلطانی فر و مجموعه وزارت ورزش از حمایتهای خوب دولت جمهوری اسلامی از فدراسیونها و کمیته ملی المپیک در حضور مسئولین کمیته بین المللی تقدیر و تشکر کرد.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک نیز اظهارداشت:

به دقت اخبار ورزش ایران را پیگیری و رصد می کنم و باید اعلام کنم از رابطه صمیمی مسئولان دو‌ نهاد اصلی ورزش ایران که می تواند زمینه جهش ورزش کشورتان باشد خرسندم.

وی در ادامه نشست با تاکید بر رعایت منشور المپیک از سوی هر دو نهاد ورزش ایران یعنی وزارت ورزش و کمیته  ملی المپیک عنوان کرد:

پیاده سازی اهداف روح ورزش و المپیک باعث پیوندی مستحکم و ناگسستنی بین ملت ها می شود و با همین هدف درخواست دارم تمام تلاشتان را برای رعایت منشور المپیک در ایران بکار ببندید.

وی در پایان گفت:

در دیدار با دکتر روحانی هم به پیشرفت و توسعه ورزش ایران در سالهای اخیر اشاره کردم و اکنون نیز می گویم که پتانسیل ایران و جوانان مستعدش بیش از این هاست. ما از ورزش ایران حمایتهای لازم را کرده و خواهیم کرد ضمن اینکه امیدوارم با حضوری قدرتمندانه در المپیک ۲۰۲۰ به نتایج خوبی نیز دست یابید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان گفت: اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان، روح‌الله مطهری در نشست مشترک با جمعی از مدیران و ورزشکاران با بیان اینکه اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: طرح اولیه ساماندهی ورزش روزانه در بوستان‌های شهر با هماهنگی‌ها و اخذ مجوزهای لازم از ارگان‌های ذیربط اجرا شد.

وی افزود: در مرحله دوم طرح، ورزش محور شدن بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد که به منظور حمایت همه‌جانبه از مربیان فعالی است که زیر نظر هیئت شهرستان کرمان برای توسعه و پیشبرد اهداف ورزشی هیئت فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان بتوانیم برنامه‌های مدنظر را برای ایجاد محیطی سالم و قانونمند در راستای پیشبرد همگانی کردن ورزش برای عموم مردم و افزایش مشارکت گروه‌های مختلف جامعه فراهم کنیم.

اداره ورزش و جوانان از راه‌اندازی اولین پارک ورزش‌محور حمایت می‌کند

میثم پاریزی رئیس اداره کل ورزش و جوانان نیز با تشکر از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: جامعه ما نیاز به نشاط و شادابی دارد و هیئت ورزش‌های همگانی گروه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

وی افزود: در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را برای ایجاد اولین پارک ورزش محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی اعلام می‌کند.

محمدرضا کمساری نایب رئیس شورای شهر کرمان نیز با تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان برای کسب افتخارات ارزشمند ورزش کرمان در سطح ملی و بین‌المللی، از رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان هم به منظور ارائه عملکرد مثمرثمر تقدیر کرد.

وی بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر متولی بحث ورزش است و ضمن تعامل با شهرداری برای ایمن‌سازی، بهسازی و ایجاد فضای ورزشی در بوستان‌ها و تعامل با اداره ورزش و جوانان برای معرفی و الگوسازی قهرمانی و هویت‌بخشی به‌خصوص در نسل نوجوان آماده همکاری است.

وی افزود: با توجه به ضرورت انجام اقدامات مشترک بین این دو اداره، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان به‌عنوان متولی اجرای این طرح انتخاب شده است.

کد خبر 747108

دیگر خبرها

  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • حسینی: تغییر نام دانشگاه از فنی حرفه‌ای به دانشگاه ملی مهارت پیشنهادی موجه و قابل پیگیری است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس