Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@00:47:17 GMT

اخبار مشروح ۱۳ یکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۲۲۹۹

نشست غیرعلنی و علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی جزئیات سانحه هواپیمای اوکراینی، امدادی رسانی به آسیب دیدگان از سیل در سیستان و بلوچستان و سفر امیر قطر به تهران از جمله مهترین خبرهای امروزند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در بخش خبری ساعت 13 گزارش هایی از ابراز همدردی مردم ایران با خانواده‌های داغدیده‌ای که عزیزان خود را در سانحه‌ی سقوط هواپیما از دست دادند و نیز، برپایی مراسم یادبود در کیف، پایتخت اوکراین ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تاثر و تحسر عمومی از یک خطای انسانی در جامعه کاملا محسوس است، خطایی که موجب سقوط هواپیمای اوکراینی و جان باختن بیش از ۱۴۰ هموطن و ده‌ها نفر از اتباع دیگر کشور‌ها شد. مردم، اما با غم سنگینی که در دل دارند معتقدند خطای انسانی یک نیروی سپاه نباید خدمات افتخار افرین فرزندان فداکار سپاهی ملت را در چهل سال اخیر زیر سوال ببرد

امداد رسانی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
مدیرعامل هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به بیش از هزار آسیب‌دیده در سیلاب اخیر خبر داد. تمامی کارمندان، امدادگران و نجاتگران تا خروج سامانه از استان به حالت آماده باش درآمده اند و تمامی مرخصی‌های کارمندان لغو شده است. بر اثر طغیان رودخانه‌های فصلی ۱۳ شهرستان در جنوب استان دچار آب گرفتگی شد.   تداوم بارندگی ها تا عصر امروز
بارش برف در جاده‌های ۷ استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مازندران، کرمان، یزد، فارس و اصفهان ادامه دارد. جاده‌های بوشهر و سیستان و بلوچستان نیز همچنان بارانی است.

مهلت اعتراض به احراز نشدن صلاحیت تا پنجشنبه
شورای نگهبان در اطلاعیه شماره ۳ اعلام کرد: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آن‌ها تأیید نشده، از امروز، به مدت ۵ روز فرصت دارند، شکایت خود را به دفاتر نظارت و بازرسی استان اعلام کنند. دراین اطلاعیه؛ ساعت مراجعه داوطلبان به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان ساعت ۸ تا ۱۶ اعلام شده است.


سفر شیخ "تمیم بن حمد آل ثانی" امیر قطر به تهران
امیر قطر در این سفر با رئیس جمهور دیدار و درباره روابط دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و بین المللی گفتگو می‌کند. حضور امیر قطر در تهران نخستین سفر او به ایران از زمان انتصاب در سال ۲۰۱۳ میلادی است.

رونمایی از نخستین داروی ایرانی بیماران آلساوا
در کشور حدود دو هزار نفر به بیماری آلساوا مبتلا هستند که با استفاده از این دارو کیفیت زندگی آن‌ها بهبود می‌یابد. ضعف سیستم عصبی و کم توانی عضلات، از عوارض این بیماری است. قیمت این دارو که در یک شرکت دانش بنیان ساخته شده، یک دهم نمونه خارجی است.


پیکر آیت‌ا... سید هاشم رسولی‌محلاتی در تهران تشییع شد.
پیکر آیت‌ا... رسولی محلاتی صبح امروز پس از تشییع در مسجد فرشته تهران، برای خاکسپاری به قم منتقل شد. مراسم تشییع و تدفین ایشان در قم، ساعت ۱۴ امروز از مسجد امام حسن عسکری (ع) برگزار خواهد شد.

پانزده هزار حلقه لاستیک، آماده توزیع برای خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با هدف رفاه بیشتر رانندگان، شرایط توزیع لاستیک تسهیل شده است. به گفته آقای حاج علی، لاستیک‌ها بر اساس کارکرد، و شرط میزان پیمایش نسبت به یک ماه پیش نصف شده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح خبر 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، چهارم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس رادیو ست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • ببینید | ناگفته‌های دردناک و تلخ زنان سیستان و بلوچستان درباره آب؛ آواره‌ایم!
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • میزبانی «سوره» از نشست‌های «فیلم جستار» و «ژانرهای ترکیبی»