Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@20:42:08 GMT

جزئیات ثبت نام اعتکاف ۹۸ در حرم امام رضا (ع)

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۲۴۷۱

جزئیات ثبت نام اعتکاف ۹۸ در حرم امام رضا (ع)

با نزدیک شدن به ایام ماه رجب المرجب آستان قدس رضوی جهت هرچه با شکوه برگزار شدن آئین اعتکاف ایام البیض ماه رجب، ثبت نام متقاضیان را شروع کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «محمد توکلی»  با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به نزدیك شدن ماه پرفیض رجب المرجب، برنامه‌ریزی‌ برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم معنوی اعتكاف در مسجد گوهرشاد و مساجد وابسته به آستان قدس رضوی همزمان با سراسر کشور انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی، افزود: بر اساس اعلام ستاد اعتکاف آستان قدس رضوی در مشهد مقدس، علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم معنوی از ۱۸ دی ماه لغایت ۳ بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا برای نام‌نویسی اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه برادران متقاضی شرکت در این مراسم باید ۱۵ سال كامل و خواهران نیز ۹ سال تمام را داشته باشند، گفت: علاوه بر مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی، مسجد الرضا(ع) مصلی، مسجد الرضا(ع) خواجه ربیع، مسجد الرضا(ع) احمدآباد، مسجد صدیقی‌ها، مسجد امام خمینی(ره) و مسجد ملاهاشم نیز از جمله مساجد تحت پوشش آستان قدس رضوی هستند که مراسم اعتکاف در آنها برگزار می‌شود.

 

مدیر امور خدمه آستان قدس رضوی همچنین با اشاره به روش‌های ثبت نام اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند برای نام‌نویسی عدد ۸ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۸۰۳۰ ارسال و یا از سایت ستاد اعتکاف به نشانی www.etekaf.razavi.ir اقدام و فرم ثبت نام را تكمیل کنند.

 

توکلی با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این مراسم بایستی تمامی شرایط اعلام‌شده در هنگام ثبت‌نام را مطالعه و رعایت کنند، در غیر این صورت امکان حضور در مراسم را نخواهند داشت، افزود: متقاضیان چنانچه در خصوص ثبت‌نام سؤالی داشته باشند می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۲۰۰۹۰۹۱-۳۲۰۰۹۰۹۲ با پیش شماره ۰۵۱ تماس حاصل فرمایند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری آنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد مسجد شهادت سردار قاسم سلیمانی انتقام سخت انتقام شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار شهید قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی مراسم اعتکاف اعتکاف حرم امام رضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی گفت: این مرکز در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد. دکتر رضا آذریان افزود: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است. وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و موسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است. آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنان مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است. مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه‌های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است. شایان ذکر است مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در سال ۱۳۹۷ با عنایت تولیت معظم وقت آستان قدس رضوی و با تجمیع دو مرکز مشاوره حرم مطهر و آستان مهر رضوی افتتاح گردید. این مرکز با هدف توسعه کمی و کیفی ارائه خدمات مشاوره‌ای و پاسخگویی به نیاز‌های مشاوره‌ای زائران و مجاوران، مبتنی بر مدل‌های مشاوره و آموزه‌های دینی به ارائه خدمات می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند