Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۱۳ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور در پی شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای را در محکومیت جنایت آمریکا صادر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، بیش از ۱۳ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور در پی شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر ومابدلوا تبدیلا»

شهادت سردار شجاع، سرافراز و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم خستگی‌ناپذیرش مجاهد شهید ابومهدی المهندس و شهدای همراه را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و تمامی مظلومان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت می‌گوییم.

 

سردار سلیمانی مجاهد فی سبیل‌الله بود و تا آخرین نفس برای عزت و اقتدار این مرز و بوم مجاهدت نمود و در سال‌های اخیر با ظهور پدیده شوم داعش، او قهرمان مبارزه با تروریسم بود و غده سرطانی داعش را از منطقه برکند و امنیت را به مردم منطقه هدیه نمود.

 

جنایتکاران پلید باید بدانند با شهادت این سردار فداکار و جان‌برکف، خط جهاد و مقاومت، با انگیزه‌ای مضاعف ادامه خواهد یافت و درخت مقاومت هر روز شکوفاتر و بالنده‌تر از گذشته خواهد شد.

 

در این راستا ما استادان دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی این فرمانده دلاور، انتظارداریم با پاسخی سخت و پشیمان کننده، انتقام خون پاک و به‌ناحق ریخته شده آن شهید مظلوم از جنایتکاران ددمنشگرفته شده و از مسئولان سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم با دیپلماسی فعال، زمینه محکومیت جهانی این جنایت هولناک و اقدامات مذبوحانه آمریکای جنایتکار را در مجامع جهانی و بین‌المللی و از همه مهم‌تر، در نزد افکارعمومی جهان فراهم نموده و برای محاکمه عادلانه مسببان آن از مجاری بین‌المللی اقدام‌نمایند.

 

بدیهی است، رژیم منحوس ایالات متحده آمریکا مسئول عواقب کلیه تبعات این ماجراجویی‌های جنایتکارانه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار دل ها سردار سلیمانی بیانیه اساتید دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۲۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم که با محوریت شهید سردار امان الهی که در مسجد حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار امان الهی اظهار کرد: شهید امان الهی از شهدای قدس بودند که به دست رژیم خبیث صهیونیستی به درجه شهادت نائل آمدند و افتخاری برای کشور و دیار گروس هستند.

وی افزود: امروز خون پاک شهدای گرانقدر موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است و تزلزل رژیم صهیونیستی را به دنبال داشته است.

استاندار کردستان اضافه کرد: امروز ما شاهد هستیم که روز به روز این رژیم کودک کش به پایان خود نزدیک می‌شود و این به برکت خون شهدای مانند شهید امان الهی است که در ماه مبارک رمضان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

زارعی کوشا خاطر نشان کرد: از خداوند می‌خواهیم که معرفت شناخت شهدا را به ما عطا کند تا بتوانیم رهروان خوبی برای این این بزرگواران باشیم.

کد خبر 6081011

دیگر خبرها

  • بیانیه عمان در محکومیت حادثه اصفهان
  • بیانیه عمان در محکومیت حادثه اصفهان + عکس
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • شهادت سلیمانی‌ها و زاهدی‌ها زمان مرگ رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر کرده است
  • خون پاک شهدا موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی شده است