Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-23@12:18:40 GMT

مردم وکالتی خودرو خریداری نکنند

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۳۲۴۴

مردم وکالتی خودرو خریداری نکنند

ایران اکونومیست- رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه به مردم توصیه می‌کنم قبل ازمراجعه به مراکز تعویض پلاک تمام هزینه خودرو را پرداخت نکنند، گفت: مردم به هیچ عنوان وکالتی خودرو خریداری نکنند.

سعید مؤتمنی  با اشاره به اینکه مردم به هیچ عنوان وکالتی خودرو خریداری نکنند، اظهارداشت: به مردم توصیه می‌کنم قبل ازمراجعه به مراکز تعویض پلاک تمام هزینه خودرو را پرداخت نکنند زیرا ممکن است با مشکلات متعددی از جمله توقیف خودرو در مراکز تعویض پلاک روبه رو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تأکید می‌کنم که از مراکز معتبر دارای پروانه کسب خودرو خریداری کنید، افزود:  در خریدهای وکالتی حتما با فروشنده به مراکز تعویض پلاک بروید تا درگیر مشکلات شکایتی نشوید. زیرا ممکن است خودرو تخلف داشته و شما امکان تعویض پلاک آن را نداشته باشید.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، تصریح کرد: در حال حاضر بازار خریدو فروش خودرو به دلیل اتفاقات اخیر با رکود بیشتری روبه رو شده و روند کاهشی قیمت ارز عاملی شده تا خریداران فعلا دست از خرید بکشند.

 تسنیم

برچسب ها: خودرو ، خریداری ، تعویض پلاک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: خودرو خریداری تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال با محوریت کمیسیون رفع تداخلات و تعیین تکلیف اراضی ملی داخل در محدوده حریم و محدوده شهر‌ها بعدازظهر روز یکشنبه در سالن جلسات دادگستری استان با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در این جلسه گفت:اراضی ملی در محدوده شهری در تصرف برخی افراد هستند که می‌بایست در کمیسیون رفع تداخلات وفق قوانین تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: اولویت کار رفع مشکلات مردم در این کمیسیونهاست و می‌بایست اراضی به صورت دقیق در این کمیسیون‌ها بررسی و وفق قانون در خصوص آن‌ها اتخاذ تصمیم شود.

عتباتی تاکید کرد: صدور اسناد تک برگی برای اراضی موجب رضایتمندی مردم می‌شود و یقینا مردم زمانیکه املاک و اراضی آن‌ها سند دار شود و از مزایای آن بهره‌مند شوند راضی خواهند بود لذا باید اولویت کاری تعیین تکلیف پلاک‌های مورد اختلاف باشد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه در ۳سال اخیر بالغ بر ۷۵ درصد از پلاک‌های اراضی زراعی در کمیسیون رفع تداخلات تعیین تکلیف شده است گفت: فعالیت موثر و مستمر کمیسیون رفع تداخلات در سال‌های اخیر بسیار خوب و نتیجه بخش بوده و باید همچنان تداوم پیدا کند.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه ضمن تشکر از اعضای کمیسیون رفع تداخلات در حل مشکلات مردم با برخی دستگاه‌های اداری گفت: نتایج خوبی در ماه‌های اخیر در کمیسیون‌های رفع تداخلات استان رقم خورده است و از ۴۰۱ پلاک تعداد ۲۳۷ پلاک تعیین تکلیف شده و ۱۶۴پلاک هم وفق قوانین در حال اقدام است.

در پایان جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان تعویض تسمه تایم هایما S7 + علائم خرابی
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • گواهی‌های صادره در مراکز اطراف تهران دقیق نیست
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟