Web Analytics Made Easy - Statcounter

قلعه شاخانی با ثبت‌نام در زیست‌بوم سامانه «بچه‌های مسجد» عضو افتخاری کانون فرهنگی هنری مجمع قرآن مسجد جامع سنندج شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «جلال قلعه‌شاخانی» در نشست با اصحاب رسانه استان که پیرامون اجرای رویداد ملی فهما برگزار شد، با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و همراهانش از اصحاب رسانه که در راستای توسعه استان بویژه توسعه فرهنگی آن تلاش می‌کنند، تقدیرکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کردستان اظهارکرد: در روزهای اخیر با شهادت سردار سلیمانی‌ شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف و حضور اصحاب رسانه بودیم و از حضور حداکثری مردم در برنامه‌های گرامیداشت سردار سلیمانی قدردانی می‌کنیم.

 

 

 

وی در ادامه با اشاره به اجرای رویداد ملی فهما عناون کرد: فهما عنوان طرحی است که در آن کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با ثبت فعالیت‌های مسجد محور خود در سامانه بچه‌های مسجد ارزیابی و ساماندهی می‌شوند.

 

 

 

قلعه‌شاخانی با بیان اینکه ثبت فعالیت های فرهنگی، قرآنی، اجتماعی و هنری کانون‌ها موجب رتبه‌بندی و کسب امتیاز می‌شود، خاطرنشان کرد: شناسایی و عرضه توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از اهداف مهم اجرایی رویداد ملی «فهما» است.

 

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی‌کردستان به‌روزرسانی فعالیت‌های کانونی و ارائه طرح ها و ایده‌های نو را از مزیت‌های رویداد ملی «فهما» برشمرد و افزود: طرح ملی «فهما» زمینه‌ساز بروز و ظهور استعدادها و فعالیت‌های نهفته کانون‌های مساجد است.

 

 

 

قلعه شاخانی در ادامه این نشست خبری ضمن آشنایی با شیوه کار و عملکرد پرتال بچه‌‎های مسجد، با ثبت نام در زیست بوم سامانه «بچه‌های مسجد» عضو افتخاری کانون فرهنگی هنری مجمع قرآن مسجد جامع سنندج شد.

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مسجد سردار سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی بچه های مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی، مسئولان کانون‌ها، مدیران مسئول و سردبیران نشریات دانشجویی با رئیس و اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دیدار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش و نقش‌آفرینی دانشجویان در تحول کانون‌های فرهنگی و نشریات دانشجویی به تبیین ضرورت‌های گسترش فعالیت کانون‌ها و نشریات دانشجویی پرداخت.

سیروس فارسی عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی و نشریات دانشجویی به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین نمادهای مشارکت دانشجویی، دارای نقش غیرقابل انکاری در تحقق امر توسعه فرهنگی بوده و بستر مناسبی برای به فضیلت درآمدن خلّاقیت‌ها، بروز و ظهور استعدادها و بالندگی فرهنگی را فراهم می‌کند، از این رو همواره مرکز توجه قشر فرهیخته دانشجو است.

وی افزود: دانشجویان رسالت بزرگی را در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری در میان دانشجویان و نقش مهمی در  ایجاد نشاط و پویایی در فضای فرهنگی دانشگاه با بهره‌گیری از استعدادهای بالقوه و بالفعل تمامی دانشجویان بر عهده دارند، بنابراین از این فرصت به‌وجود آمده نهایت بهره‌مندی درراستای رشد و شکوفایی خود و سایر دانشجویان دانشگاه را ببرند.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دارای ۱۵ کانون فعال فرهنگی و ۶ نشریه فعال دانشجویی است.

در پایان از دانشجویان فعال فرهنگی، کانون‌ها و نشریات دانشجویی (مدیر مسئول، سردبیر، هیئت تحریریه و طراح نشریات دانشجویی) و همچنین دبیر کانون ستاد شاهد و ایثارگر و مدیر مسئول، سردبیر نشریه ایثار به صاحب امتیازی کانون شاهد و ایثارگر با لوح تقدیر و تخفیف شهریه و کارت هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • مساجد خاستگاه فرهنگ و هنر اسلامی هستند
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود