Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: کولاک برف برای گردنه‌های استان در روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود‌. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

شاهرخ پارسا در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: فعالیت سامانه بارشی و بارش برف و باران ، وزش باد به نسبت شدید در غالب نقاط استان و کولاک برف در ارتفاعات و گردنه‌های استان از اواخر روز دوشنبه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از روز فردا نیز در استان شاهد وقوع پدیده مه و کاهش دما در نیمه شرقی استان به ویژه مناطق بروجن، کیار، شهرکرد ، سامان،بن و شرق لردگان
می‌باشیم.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده از اواخر روز سه‌شنبه نیز لغزندگی و یخ‌زدگی سطح جاده‌ها و معابر عمومی، اختلال درآمد و شد، اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی و برف‌گیر به سبب بارش برف و کولاک برف، کاهش دید افقی به سبب وقوع مه و کولاک برف در برخی نقاط را شاهد هستیم.

پارسا ادامه داد: احتیاط در رانندگی و به همراه داشتن تجهیزات ایمنی لازم هنگام عبور از جاده‌های کوهستانی و برفگیر، پرهیز از سفرهای غیر ضرور در سطح استان و صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی نیز توصیه می‌شود.

انتهای پیام/ش

R1377/P/S6,54/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: هم اکنون پدیده مه گرفتگی موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان شده است.

یوسف بنی اسدی افزود : بارش باران نیز در خواف، هم اکنون سطح جاده ها در این شهرستان را لغزنده کرده است.

وی بیان کرد: مطابق پیش بینی اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی، برخی جاده های استان از عصر امروز تحت تاثیر بارش باران خواهند بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

 
 

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری