Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دامپزشکی خوزستان با اشاره به وضعیت نامطلوب عرضه گوشت دام در جاده‌ها گفت: با توجه به پیگیری‌ها و اخطارهای مکرر در خصوص جلوگیری از عرضه دام زنده در معابر، به نظر می‌رسد اراده‌ای برای جمع‌آوری آن‌ها وجود ندارد. ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۶ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

مصطفی کنارکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، بابیان اینکه تعداد مراکز فروش دام زنده و عرضه گوشت غیربهداشتی افزایش‌یافته است، اظهارداشت: باوجود محل‌های غیررسمی برای فروش دام زنده در کلان‌شهر اهواز و برخی شهرستان‌ها اکنون شاهد گسترش فعالیت‌های مراکز غیرمجاز فروش و عرضه گوشت غیراستاندارد در جاده‌ها و مسیرهای مواصلاتی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سال‌ها است که اداره کل دامپزشکی خوزستان نسبت به فعالیت این مراکز اخطاریه‌های لازم را صادر و از برخی فروشندگان نیز شکایت کرده اما با جمع‌آوری یک محل فروش سریعاً نقطه دیگری به محل عرضه دام تبدیل می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان تأکید کرد: با توجه به پیگیری‌ها و اخطارهای مکرر در خصوص جلوگیری از عرضه دام زنده در معابر، به نظر می‌رسد اراده‌ای برای جمع‌آوری آن‌ها وجود ندارد.

کنارکوهی ادامه داد: متأسفانه استقبال مردم از یک‌سو و عدم همکاری مستمر برخی از دستگاه از سوی دیگر سبب گسترش فعالیت مراکز غیرمجاز فروش دام زنده و گوشت غیربهداشتی شده است.

وی افزود: 2 نقطه هفت شیطون و باران‌گرد را چندین مرتبه جمع‌آوری کردیم اما پس‌ازآن افراد دیگری جایگزین شده و فعالیت غیرقانونی فروش دام و گوشت غیربهداشتی را ادامه می‌دهند.

افت 28 درصدی قیمت دام زنده نسبت به ابتدای سال/ گوشت ارزان نشددرد دل عشایر کهگیلویه و بویراحمد؛ از جولان دلالان دام زنده تا گران شدن دارو+تصاویرعرضه دام زنده در مراکز شهرداری تهران گرانتر از نرخ دولتی

چرا کلان‌شهر اهواز میدان عرضه مستقیم دام ندارد؟

کنارکوهی در ادامه به فعالیت گسترده عرضه‌کنندگان دام زنده و گوشت غیربهداشتی در اهواز اشاره کرد و گفت: در 3 ماه گذشته حدود 25 پرونده عرضه غیرمجاز دام به دستگاه قضایی ارسال و محکومیت آن‌ها قطعی شد، اما قوانین بازدارندگی لازم برای جلوگیری از تکرار این تخلف را ندارند.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان افزود: وقتی بازار غیرقانونی باشد، هرگونه فعالیت در آن غیرقانونی است و باید ریشه این بازارها خشکانده شود. اهواز نیازمند میدانی مشخص برای عرضه دام زنده است تا بتوان به‌صورت مستمر نظارت‌های بهداشتی را بر آن اعمال کرد.

وی تصریح کرد: عرضه گوشت زنده به‌صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است و نهادهای متولی سلامت مردم باید به همراه شهرداری اهواز سریعاً تصمیم مشخصی برای ایجاد میدان عرضه دام زنده و اجرایی کردن آن بگیرند.

انتهای پیام/344/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سوژه اصلی جلسه کارگروه تنظیم بازار این هفته، عرضه گوشت با قیمت‌های نامتعارف بود؛ نظارت بر قیمت تالار‌ها و رستوران ها، عرضه کالا‌های اساسی و کاسبان امین هم از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در تربت جام راه‌اندازی شد
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی در اهواز
  • افزایش عرضه پوشاک مستعمل تاناکورایی در مشهد
  • نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، هدیه و سوغات در گله‌دار