Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید استیلی در نشست خبری پس از بازی برابر کره جنوبی در چارچوب رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و انتخابی المپیک ۲۰۲۰ اظهار داشت: ۲۰ دقیقه ابتدایی کار را کنترل کردیم و حتی می‌توانستیم توسط مهدی قائدی به گل برسیم و دروازه حریف را باز کنیم. در ادامه انگار بچه‌های ما به خواب رفتند و اشتباهات زیادی را مرتکب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها وظایف خودشان را فراموش کردند.

وی در ادامه افزود: بعضی از بازیکنان ما دوندگی کافی نداشتند و در جاهایی که باید می‌بودند نبودند و به حریف اجازه شوت‌زنی دادند. همین مساله و چند دقیقه ایجاد شده به حریف کمک کرد تا ۲ گل به ما بزند. در این شرایط و با توجه به سن بچه‌ها بازگشت به مسابقه بسیار سخت بود. خصوصا اگر حریف شما تیم قدرتمندی مثل کره باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: سعی کردیم تغییراتی را ایجاد کنیم که فکر می‌کنم تغییرات خوبی بود. علی شجاعی با ورودش به میدان شرایط را بهتر کرد. نیمه دوم کامل بازی را کنترل کردیم و حریف را از دروازه خود دور کردیم و تنها چند ضد حمله به ما زدند. در مقابل ما شانس‌های بسیار خوبی داشتیم و شایسته این بودیم که حداقل یک امتیاز بگیریم. بازهم فکر می‌کنم بدشانس بودیم، به خصوص در دقایق پایانی در آستانه رسیدن به تساوی بودیم اما موفق به انجام این کار نشدیم.

وی در ادامه اذعان داشت: در بازی با ازبکستان هم یک نیمه خوب نداشتیم اما در نیمه دوم بهتر ظاهر شدیم. در این مسابقه فکر می‌کنم نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و شانس‌های لازم را ایجاد کردیم. فشار مسابقات بسیار زیاد است و بازیکنانمان خسته بودند. آنها همه توان خود را گذاشتند. کره تغییرات زیادی داشت و این تیم‌ها با ۲۳ بازیکن کامل و آماده به مسابقات می‌آیند. روش آنها همانی بود که آنالیز و پیش‌بینی کرده بودیم. اما وقتی فضا را خالی کردیم و سر جای خودمان نبودیم آنها به گل رسیدند. وقتی به خودمان آمدیم دیگر فرصتی به حریف داده نشد.

استیلی در پایان گفت: از تیم چین هم شناخت خوبی داریم و این آخرین شانس ما خواهد بود. اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم و در مسابقات بمانیم حتما باید در این بازی برنده باشیم. ما راه دیگری جز برد نداریم و همه تلاشمان را خواهیم کرد. آماده‌ترین نفرات را به زمین می‌فرستیم چرا که باید از لحاظ ذهنی و بدنی آماده باشند. بچه‌های ما نشان دادند اگر مانند نیمه دوم مقابل کره و ازبکستان باشند برنده خواهند شد. متاسفانه ما یک نیمه را در هر ۲ بازی از دست دادیم. تلاش می‌کنیم در بازی آخر برنده شویم و شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که با برد در آن بازی به مرحله بعدی صعود کنیم.

برچسب‌ها کره‌ جنوبی تیم فوتبال امید چین حمید استیلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره جنوبی تیم فوتبال امید چین حمید استیلی کره جنوبی تیم فوتبال امید چین حمید استیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!

به گزارش ورزش سه، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری پس از تساوی خانگی ۲-۲ مقابل استقلال خوزستان، اظهار داشت: نمی‌دانم باید چه احساسی داشته باشم، چون همه چیز دست خودمان بود ولی ۲ امتیاز از دست دادیم. گل اول را روی اشتباه و گل دوم را روی شوتزنی خوردیم ولی به جز این دو صحنه، در ۹۰ دقیقه صحنه دیگری از حریف یادم نمی‌آید.

ویدئو: 330354

وی افزود: از نتیجه خیلی ناراحتم ولی از طرفی ۵ بازیکن‌مان نبودند و جای برخی بازیکنان عوض شده بود. با این شرایط نمی‌توان ایرادی گرفت. در فوتبال، همیشه اشتباه پیش می‌آید. وقتی می‌بینم بازیکنان تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند، بازی را کنترل کردند و وظایف‌شان را خوب انجام دادند، نمی‌توانم حرفی به آن‌ها بزنم.

سرمربی گل‌گهر گفت: فقط یک شوت بود. این کل موقعیت‌های حریف بود. در تمام ۹۰ دقیقه، دو بر صفر جلو بودیم و از سمت مقابل چیزی ندیدیم. واقعا جای تعجب است که چگونه ۲-۲ مساوی شد.

اوزونیدیس تصریح کرد: من، بازیکنان را باور دارم و حمایت‌شان می‌کنم. الان لازم است که همه ما و باشگاه، از بازیکنان حمایت کنیم. لازم است بدانند حمایت ما را دارند.

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • تیری آنری: رئال مادرید شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود؛ دفاع‌کردن به اندازه حمله‌کردن مهم است
  • گواردیولا: به رئال تبریک می‌گویم اما استثنایی بودیم
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • ترزیچ: شایسته صعود به نیمه‌نهایی بودیم؛ دورتموند نسبت به مرحله گروهی، تیم بهتری شده‌است
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران