Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:59:41 GMT

نقاط حادثه خیز محور ایلام-سیروان حذف می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۳۶۲۰

نقاط حادثه خیز محور ایلام-سیروان حذف می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کاظمی عصر یکشنبه در بازدید از عملیات راهسازی واریانت چشمه چاهی- سفید خانی اظهار داشت: عملیات اجرایی پروژه واریانت چشمه چاهی- سفید خانی به منظور کاهش مسیر مرکز استان به مرکز شهرستان سیروان و همچنین حذف نقاط پرحادثه، با پیگیری‌های به عمل آمده آغاز شده است و هم اکنون پیمانکاران در ۲ قطعه مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در قطعه اول به طول ۲ کیلومتر پوشش بتونی پل بزرگ با دهانه ۱۰ متر و طول ۵۰ متر به پایان رسیده و ۵۰ هزار متر مکعب عملیات خاکی انجام شده است.

کاظمی ادامه داد: این قطعه ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در قطعه دوم به طول ۵ کیلومتر پیمانکار مشغول عملیات زیر سازی است که با پایان این مرحله عملیات روسازی (بیس و آسفالت) آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود برای احداث این پروژه که ۸ کیلومتر مرکز استان را به شهرستان سیروان نزدیک می‌کند در مجموع بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه می‌شود.

کد خبر 4823688

منبع: مهر

کلیدواژه: راهسازی نقاط حادثه خیز قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بوشهر بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهادت شهرکرد سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه گرگان شیراز قزوین تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۳۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون راهداری و راههای روستایی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم های روشنایی در محورهای برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است ، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که شامل ۱۰ عملیات  بزرگراهی و ۲ عملیات راه اصلی بوده با اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

  جعفر صادقی پور اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محورهای مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.

صادقی پور یاد آور شد: همچنین در این مدت زمان تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو و علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار  ۹۵ میلیارد ریال ، تعمیر و نصب شد .

وی ادامه داد: نصب  یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلو اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲  در محور های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه ها در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • پاک سازی ۱۰ کیلومتر از جاده میامی در بخش رضویه
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی کیلومتر ۱۱ بزرگراه ایلام مهران شتاب می گیرد
  • آغاز اصلاح نقاط حادثه خیز محور راهجرد به سلفچگان
  • آغاز عملیات اجرایی باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد
  • عملیات راهسازی در قطعه رانشی بزرگراه ایلام- مهران شتاب می‌گیرد