Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان پرسپولیس از جدایی گابریل کالدرون اصلا ناراحت نیستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون در حالی از پرسپولیس جدا شد که توانست این تیم را در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر صدرنشین کند اما به دلیل مشکلات مالی و برخی مسائل مدیریتی حاضر به ادامه همکاری با سرخپوشان نشد تا در تمرینات آماده سازی این تیم برای دور برگشت بازی های لیگ برتر غایب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات پرسپولیس در حالی زیر نظر کریم باقری برگزار می شود که بازیکنان این تیم صبح امروز پس از شنیدن خبر نیامدن قطعی کالدرون به پرسپولیس هیچ تعجبی نکردند.

چند بازیکن پرسپولیس نیز با شوخی های خود اجازه ندادند چنین خبری باعث سردرگمی آنها شود.

موضوعی که نشان می دهد سرخپوشان رابطه چندان خوبی با کالدرون نداشتند تا سرمربی آرژانتینی سرخ ها بدون هیچ اعتراضی از سوی بازیکنانش جدا شود. فوتبالی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کالدرون پرسپولیس پرسپولیس سرمربی پرسپولیس کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظفری‌زاده: درخواست جدایی از سمت خمس بود

مدیر تیم فوتبال تراکتور توضیحاتی درباره دلایل جدایی پاکو خمس از جمع سرخپوشان تبریزی ارائه داد. - اخبار ورزشی -

سعید مظفری‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت جدایی پاکو خمس از تراکتور اظهار داشت: ما بعد از بازی با ذوب‌آهن یک جلسه‌ای با خمس داشتیم و مسائل تیم را بررسی کردیم. یک برنامه‌ای هم طراحی کردیم برای ادامه کار ولی با توجه به شرایطی که پیش آمد، ظاهراً کمی خانواده خمس و اعضای کادرفنی نگرانی داشتند و به همین دلیل درخواست جدایی داده‌اند.

خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور

وی ادامه داد: خمس درخواست خود را برای جدایی مطرح کرد و ما به او اطمینان دادیم که همه چیز خوب است و خواستیم که کار ادامه پیدا کند، ولی او عنوان کرد که به دلیل نگرانی خانواده می‌خواهد که همکاری به پایان برسد. ما تا چند دقیقه دیگر جلسه نهایی داریم و باید ببینیم که به نتیجه می‌رسیم یا نه.

«خمس از بازیکنان تراکتور نیز خداحافظی کرده است». مدیر تیم تراکتور در پاسخ به طرح این موضوع گفت: بله! به خاطر همین موضوع که گفتم از بازیکنان هم خداحافظی کرد اما ما در حال صحبت هستیم تا ببینیم چه می‌شود.

مظفری‌زاده در رابطه با گزینه جانشینی برای خمس توضیح داد: هنوز قسمت اول و جدایی خمس به قطعیت نرسیده است و باید ببینیم به چه سرانجامی می‌رسد و بعد از آن جلسه‌ای برگزار می‌کنیم و درباره جانشین هم تصمیم خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ۱۱ بازیکن در آستانه جدایی!
  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • مظفری‌زاده: درخواست جدایی از سمت خمس بود
  • خواسته مهم اوسمار از درویش برای فصل بعد | این اتفاق نباید تکرار شود
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • پرسپولیس به دو دلیل جام را از دست استقلال خواهد گرفت | یک مدعی از شرایط عادی خارج شده است
  • بیرانوند و هنانوف همچنان زیر نظر پزشکان
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در 2 گروه؛ بیرانوند و هنانوف زیر نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در ۲ گروه
  • برگزاری تمرین شنبه پرسپولیس در ۲ گروه