Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در جریان یکصدو هشتادو نهمین جلسه شورا در تذکری بر ضرورت توجه به قربانیان و دلجویی از خانواده‌های سقوط سهوی هواپیمای اوکراینی تاکید کرد.

یادمان قربانیان سقوط هواپیما ساخته و در شهر نصب شود

حجت نظری سخنانش را با تسلیت مجدد درگذشت جانسوز 176 انسان آغاز کرد و افزود: چشم‌های بسیاری برای همیشه در حسرت دیدارشان ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این داغ بزرگ، به تعبیر رهبر انقلاب بسیار سنگین‌تر شد وقتی که فهمیدیم خطای انسانی در سیستم پدافند، عامل این فاجعه بوده است.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر از دستگاه قضا و ستاد کل نیروهای مسلح خواست که با خاطیان این فاجعه با اشد مجازات برخورد کرده و تمام جزئیات آن را به اطلاع مردم برسانند.

وی در ادامه تذکرش مطرح کرد: این حادثه اندوه بسیاری را به مردم تهران و ایران تحمیل کرد. لذا از سازمان زیباسازی می‌خواهم در کنار بنرهایی که برای تسلیت در سطح شهر نصب شده، بنرهایی متفاوت که حاوی تصایر این عزیز باشد را به منظور گرامی داشت یاد قربانیان این فاجعه که عمدتا از نخبگان علمی و فعالان اجتماعی کشورمان بودند، طراحی و نصب کند.
حجت نظری با بیان اینکه ساخت یادمان بزرگداشت قربانیان سوانح هوایی امری مرسوم است، پیشنهاد داد که با انجام فراخوانی نسبت به طراحی و اجرای یادمان قربانیان هواپیمای بویینگ 737 اقدام کرده و آن را در یکی از فضاهای مناسب شهری نصب کنند.
وی ادامه داد: به نظرم اگر این سقوط یک حادثه هم بود باید این اتفاق می‌افتاد چه برسد به اینکه حالا موضوع خطای انسانی نیز مطرح شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا به اعضای شورا و دیگر نمایندگان مردم پیشنهاد داد: کمیته‌ای مشترک برای دلجویی از خانواده قربانیان این سانحه تشکیل داده و برای تسلی داغ بازماندگان اقدامات لازم انجام شود.

حجت نظری در پایان نیز با توجه به مطالبات شماری از شهروندان، از شورای تامین استان و نیروی انتظامی خواست که محلی را برای برگزاری مراسم سوگواری جمعی این عزیزان در نظر گرفته و ضمن تامین امنیت آن، شرایط را برای سوگواری مردم داغدیده فراهم کنند. این امر قطعا سبب افزایش همبستگی اجتماعی و همدلی که نیاز امروز کشور ماست، خواهد شد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟

به گزارش پارس نیوز ، داوود منظور ظهر پنجشنبه در شورای اداری دامغان به میزبانی فرماندار در قالب سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان از پیگیری بهتر شدن وضعیت معیشت کارکنان دولت خبر داد و ابراز کرد: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری رقم خورده است.

وی با بیان اینکه در کنار رشد میزان دریافتی حقوق‌ها، مضافاتی مانند عائله، رفاهی و … کارمندان نیز رشد خوبی کرده است، افزود: در ارتباط با حقوق و دستمزد کارمندان اتفاقات خوبی در کشورمان رخ داده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه تلاش شده تا تورم کاهش یابد، گفت: برنامه دولت در سال جاری تلاش مضاعف برای پایین آوردن تورم و رفاه مردم است.

منظور با بیان اینکه دولت تلاش دارد با کاهش بیشتر نرخ تورم رضایت مندی مردم کشورمان را فراهم آورد، بیان کرد: تلاش ما این است که امسال بتوانیم با پایین نگه داشتن تورم و کاهش تورم به روند بلندمدت، این امکان را فراهم کنیم که افزایش‌ها در حقوق و دستمزد به رفاه بیشتر برای مردم منجر شود.

وی درباره بودجه نیز گفت: جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها مشتمل بر بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود.پ

منبع:  مهر

دیگر خبرها

  • سقوط وحشتناک یک هواپیمای روسی (فیلم)
  • ببینید | سقوط هواپیمای نیروی هوافضای روسیه
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • عبور موشک‌های روسی از روی سر اوکراینی‌ها مردم را ترساند! | فیلم
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • ببینید | لحظه عبور موشک‌های روسی از روی سر اوکراینی‌ها؛ مردم به وحشت افتادند
  • کاهش زمان معطلی مسافران خط 7 مترو با افتتاح ایستگاه ورزشگاه تختی
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • تأمین مالی جمعی ابزاری مؤثر جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • سوگواری دانش آموزان گرگانی در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع (ع) + تصاویر