Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم ساقی از تأیید صلاحیت ۱۷ نفر از داوطلبین انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کاشمر بردسکن و خلیل‌آباد دراین مرحله خبرداد و گفت: پس از بررسی هیات نظارت استان ۸ نفر رد صلاحیت و ۷ نفر صلاحیت آنها احراز نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مسلم ساقی، فرماندار شهرستان کاشمر ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن و خلیل آباد در مهلت قانونی 34 نفر ثبت‌نام کردند، اظهار داشت: تاکنون 2 نفر از داوطلبی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: از تعداد 32 نفر داوطلب پس از بررسی  صلاحیت این افراد  در هیات نظارت استان متضمن نظریه هیات مرکزی نظارت 8 نفر رد صلاحیت، 7 نفر عدم احراز و 17 نفر صلاحیتشان در هیات نظارت تأیید شده است .

فرماندار شهرستان کاشمر با بیان اینکه به استناد تبصره 3 ماده 52 قانون و ماده 33 آیین‌نامه مراتب تأیید، رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت شده به داوطلبان ابلاغ‌شده است ، تصریح کرد: براساس تبصره 4 ماده ۵۲ قانون و ماده ۳۴ آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، داوطلبان مزبور می‌توانند حداکثر مدت 24 ساعت از این ابلاغ اعتراض کتبی خود را به‌صورت مستقیم یا از طریق هیات نظارت استان به شورای نگهبان تسلیم نمایند

وی  با تأکید اینکه طی برنامه زمان‌بندی انتخابات، زمان قانونی تبلیغات داوطلبین مجلس شورای اسلامی از  24 بهمن‌ماه خواهد بود اذعان کرد: ایجاد و استقرار ستادهای تبلیغات انتخابات از چهار راه‌های منتهی به میدان انقلاب (مرکزی) ممنوع خواهد بود. 

رئیس ستاد اجرائی انتخابات شهرستان کاشمر با اشاره به اینکه تمرکز واحدهای مختلف در هسته مرکزی شهر کاشمر و ترافیک سنگین در این قسمت در ایام تبلیغات انتخابات مزاحمت و سلب آسایش  برای شهروندان و اصناف را در پی خواهد داشت، عنوان کرد: ازاین‌رو بر اساس مصوبه شورای تأمین همچون دوره‌های قبل در زمان تبلیغات انتخابات، راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی در خیابان‌های اصلی منتهی به میدان انقلاب (مرکزی) کاشمر ممنوع می‌باشد.

وی در پایان تأکید کرد: بر اساس این مصوبه ایجاد ستاد انتخاباتی کاندیداها از چهارراه بهبودی به سمت میدان مرکزی، در خیابان قائم از ابتدای خیابان 15 خرداد به‌طرف میدان مرکزی، در خیابان 17 شهریور از ابتدای خیابان شهید ترابی تا میدان مرکزی و در خیابان مدرس از ابتدای خیابان امام موسی صدر تا میدان مرکزی ممنوع می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد