Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ارائه راهکارهای علمی باعث پیشرفت ورزش استان می‌شود.

سیدعلی کریمی امروز در جلسه شورای ورزش دانشگاه لرستان که در محل حوزه ریاست دانشگاه تشکیل شد، اظهار کرد: بی‌تردید، برگزاری این‌گونه جلسات در راستای افزایش اهمیت و جایگاه جامعه دانشگاهی استان در عرصه‌های مختلف ورزش استان است و باید از ریاست محترم دانشگاه لرستان، تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ورزش دانشگاهی لرستان، دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های فراوانی است و باید ارتباط و تعامل بین دانشگاه لرستان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان، بیشتر شده و با هم‌اندیشی، راهبرد و راهکار، بتوان نتایج خوبی برای ورزش استان، به دست آورد.

کریمی اضافه کرد: جامعه موفق، جامعه‌ای است که در هر زمینه‌ای، با رویکرد علمی و تخصصی، کار کند؛ استفاده از توانمندی‌های علمی دانشگاهیان ازجمله دانشگاه لرستان، به‌طور حتم باعث پیشرفت ورزش استان لرستان خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم دانشگاه لرستان در حوزه پژوهش است و بدون شک با استفاده از پژوهش‌ها و تحقیقات کاربردی دانشگاهی، می‌توان هم درزمینهٔ شناسایی چالش‌ها و آسیب‌ها و هم درزمینهٔ ارائه راهکارها برای رفع مشکلات، به‌صورت موفق عمل کرد.

وی ادامه داد: در لرستان، تعداد ۵۰ هیئت استانی ورزش و بیش از ۶۰۰ هیئت ورزش در شهرستان‌های استان، فعال هستند که خود، یک ظرفیت مهم برای استفاده از پژوهش‌های دانشگاهی است؛ وجود این تعداد فعال هیئت‌های ورزشی، می‌تواند یک فضای خوب و اثرگذار برای فعالیت‌ ورزشی دانشجویان نیز باشد.

کریمی عنوان کرد: اگرچه ورزش لرستان در بحث سرانه ورزشی، دارای یک عقب‌ماندگی بوده اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و رعایت اصل توازن زیرساخت‌ها در استان، هدفمان آن است که کمبود سرانه ورزشی را جبران کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان ابراز آمادگی کرد همکاری‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان و دانشگاه لرستان، افزایش یابد.

وی اظهار کرد: در بخش حمایت از پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌ها، آمادگی کامل را داریم که همکاری‌های مشترک علمی و پژوهشی دوجانبه را گسترش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: همچنین، برای حمایت از ورزش دانشجویی، این آمادگی را داریم که امکانات ورزش و جوانان استان را در اختیار توسعه هرچه بیشتر ورزش دانشجویی، قرار دهیم.

کریمی خاطرنشان کرد: در بحث میزبانی‌های ورزشی که دانشگاه لرستان برعهده می‌گیرد هم این آمادگی وجود دارد که کمک‌های لازم را در همه رشته‌های ورزشی انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تأکید کرد: هدف تیم مدیریتی اداره‌کل ورزش و جوانان استان این است که با عمل‌گرایی و برنامه‌محوری و به دور از شعارزدگی، گام‌های اثرگذاری برای ارتقای ورزش استان بردارد.

گفتنی است در این جلسه، دکتر حجت‌اله یونسی، معاون دانشجویی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی، احسان احمدی، رئیس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه لرستان و سایر اعضای حاضر در جلسه، دیدگاه‌ها و نظرات خود را در راستای تلاش هرچه بیشتر برای توسعه ورزش دانشگاهی، بیان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی ورزش دانشگاه لرستان ورزش و جوانان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان  عصر امروز با حضور در بیمارستان لاله تهران از مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه و رادیو عیادت کرد.

در این دیدار که سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز حضور داشت، وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از تلاش‌های اسکویی در سال‌ها حضور در رسانه، نقش او را در موفقیت‌های ورزش ویژه خواند و با اشاره به صدای خاطره‌انگیز این مجری قدیمی برای مردم ورزش‌دوست ایران، برای او سلامتی و عافیت و تداوم فعالیت رسانه‌ای مسألت کرد.

هاشمی در این عیادت از دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس این هیات در تهران خواست تا رسیدگی‌ها و حمایت‌های لازم را از استاد اسکویی تا زمان بهبود کامل به عمل آورند.

در پایان وزیر ورزش و جوانان گزارشی از دکتر معالج اسکویی دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان گفت: حجاب ورزشکاران نشان دهنده اقتدار فرهنگی ایران است
  • وزیر ورزش: اجرایی شدن وعده صادق را تبریک می‌گویم/ ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند+ فیلم
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • کیومرث هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش استان
  • در دیدار چهره به چهره وزیر ورزش با کاپیتان های تیم های ملی چه گذشت؟
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی