Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه ابرکوه امنیت را یکی از سرفصل‌های نیروی انتظامی برشمرد و گفت: در این نظام جایگاه نیروی انتظامی برای همه ما یک جایگاه ارزشی است که نیروهایی پرکار، بی‌ادعا و زحمتکش دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، عصر امروز آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه با حضور معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی یزد برگزار و طی آن از تلاش‌های سه ساله سرهنگ علیرضا صالحی تقدیر و سعید زینلی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیازهای ابرکوه در حوزه نیروی انتظامی

در ابتدا حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی با بیان اینکه شاخصه نظام جمهوری اسلامی خدمت‌رسانی بدون منت به مردم است، اظهار کرد: در این نظام جایگاه نیروی انتظامی برای همه ما یک جایگاه ارزشی است که نیروهایی پرکار، بی‌ادعا و زحمتکش دارد.

امام‌جمعه ابرکوه امنیت را یکی از سرفصل‌های نیروی انتظامی برشمرد و خاطرنشان کرد: شهرستان ابرکوه گلوگاه ورودی ناحیه جنوبی کشور و خروجی از مرکز و ناحیه جنوبی است که حساسیت‌های بسیاری بالایی نسبت به سایر شهرستان‌های استان دارد.

حجت‌الاسلام حسینی اذعان کرد: لذا باید به ابرکوه بیش‌ازپیش توجه و رسیدگی شده و از نظر تشویق و ترغیب نیروی کادر و نیروی وظیفه بیشتر مورد عنایت مسؤولین قرار گیرد.

ادامه روند مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالا و ارتقاء امنیت در ابرکوه

در ادامه محمود میرحسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی ابراز کرد: سردار سلیمانی به دلیل مد نظر دادن خداوند در تمام امور و همچنین سربازی برای ولایت، محبوب قلب‌های تمام شیعیان و سردار دل‌ها شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی یزد افزود: از فرمانده جدید درخواست داریم تا بحث امنیت، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و کالا را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و در بحث معیشت کارکنان نیز تلاش‌های زیربنایی داشته باشد.

راه‌اندازی سیستم پایش تصویری در ابرکوه

محمد کاظمی نسب نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های فرمانده سابق نیروی انتظامی و آرزوی توفیق برای فرمانده جدید، اذعان کرد: در شهرستان ابرکوه چندین حلقه مفقوده در حوزه امنیتی وجود داشت که با تلاش‌های فرمانده انتظامی رفع شده و امید است آثار آن را مردم به زودی احساس کنند.

فرماندار ابرکوه اضافه کرد: استقرار پلیس راهنمایی و رانندگی در مهردشت، تقویت بنیه مالی حوزه نیروی انتظامی، راه‌اندازی سیستم پایش تصویری در سطح شهر و ... از جمله اقدامات نیروی انتظامی در شهرستان ابرکوه بوده است.

نیروی انتظامی پرچم‌دار برقراری امنیت

سعید زینلی نیز امنیت را سر رشته تمامی امور در کشور به پرچم‌داری نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: این پرچم‌داری تنها با همکاری تمامی نهادها، دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف در سطح شهرستان به ثمر خواهد نشست.

فرمانده جدید نیروی انتظامی ابرکوه اذعان کرد: در سال‌های اخیر در ابرکوه شاهد رشد قابل ملاحظه‌ای در حوزه کاهش جرائم، افزایش کشفیات و احساس امنیت در بین مردم را شاهد بودیم که امید است این روند ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/90027

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروی انتظامی ابرکوه تکریم و معارفه ابرکوه فارس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق مبدأ امنیت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر رضوانی ظهر دوشنبه با حضور در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان دهاقان که با حضور مسئولان شهرستانی و استانی برگزار شد، اظهار داشت: امنیت نیاز مبرم و لازمه هر جامعه‌ای است و نیروی انتظامی در این زمینه نقش پر رنگ و به‌سزایی دارد.

وی افزود: افراد متحرک امنیت عامل ناامنی در هر جامعه‌ای هستند و ناامنی به مرور زمان در همه نقاط دیده می‌شود و خون دل‌ها خورده می‌شود تا امنیت در کشور حاکم می‌شود و نیروی انتظامی قطعاً حامی مردم و خاک کشور است.

امام جمعه دهاقان تصریح کرد: وقتی از امنیت صحبت می‌شود مرزها هم درگیر می‌شوند و حتی فراتر از مرزها، در سطح بین المللی را هم در بر دارد.

وی اذعان کرد: ما باید بتوانیم به اسرائیل حمله کنیم و قدرت و توان مقابله با آن را داشته باشیم و تاقبل از عملیات وعده صادق احساس می‌کردیم با کمبودی مواجه هستیم و یک جایی در کشور لنگ می‌زند و نتایج لازم به دست نمی‌آمد.

حجت الاسلام رضوانی وعده صادق را منشأ آرامش برشمرد و خاطر نشان کرد: با انجام وعده صادق سطح بزرک و عظیمی از امنیت در سطح کشور و حتی منطقه گسترده شد و آرامش و امنیت را به ارمغان آورد.

وی افزود: با اجرای وعده صادق ناامنی خنثی شد بنابراین باید قدرت نمایی در سطح بین‌المللی شهرها و منطقه داشته باشیم

امام جمعه شهرستان دهاقان وعده صادق را بسیار ضروری و لازم دانست و گفت: ما بایداز توان نظامی خود استفاده کنیم تا در سطح بین‌الملل تأثیر گذار باشیم و عملیات وعده صادق مبدأ امنیت شد.

حجت‌الاسلام رضوانی افزود:

کار در بین مردم با فعالیت در مرزها فرق دارد زیرا با مردم سر و کار دارد و نیروی انتظامی در زمینه اغتشاشات بسیار صبور بود رفتار منجر به پایداری نظام است، در برابر حق زیر دست بیدار باشید و احساس امنیت را در دل مردم به وجود آورید.

شایان ذکر است در این مراسم از زحمات اسماعیل پریشانی، فرمانده سابق انتظامی شهرستان دهاقان تقدیر به عمل آمد و علی ترکی به سمت فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان منصوب شد.

کد خبر 6085410

دیگر خبرها

  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • کشف کالای قاچاق در دهلران
  • وعده صادق مبدأ امنیت شد
  • توقیف ۲۷ دستگاه وسیله هنجار شکن در نیشابور
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت