Web Analytics Made Easy - Statcounter

اواخر هفته گذشته سازمان هواشناسی هشدارهایی درباره بارش‌های سیل‌آسا در برخی مناطق جنوبی و جنوب شرقی کشور اعلام کرد. این بارش‌ها که از اواخر روز جمعه آغاز شده، بخش‌های زیادی از استان‌ سیستان و بلوچستان، به ویژه جنوب آن را درگیر کرده است. در مجموع ۱۳ شهرستان این استان تحت تأثیر سیل قرار گرفته‌اند و برخی از آنها به شکل کامل در سیل محاصره شده‌اند و نیاز به کمک فوری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر نیروهای هلال احمر نیز در منطقه حضور دارند.

کپی نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در سایت منتشر خواهد شد.

پیام های که حاوی تهمت یا افترا باشد در سایت منتشر نخواهد شد.

پیام های که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال آخرین اخبار سردار سلامی: کاش خودم در پرواز بوئینگ ۷۳۷ بودم و این صحنه را نمی‌دیدم در رادیو ایران ۲۰ بشنوید: #سیستان_و_بلوچستان_را_دریابیم بارندگی در سیستان و بلوچستان و بندرعباس تایید صلاحیت نامزدهای مجلس به تفکیک استان‌ها چند ابهام و پرسش مهم درباره سقوط هواپیمای اوکراینی از شلیک کروز تا شلیک پدافند در رادیو ایران ۲۰ بشنوید: شش دقیقه تا بهشت سردار حاجی‌زاده: آرزوی مرگ کردم نخستین تصاویر CNN از ویرانی‌های پایگاه عین الاسد پس از بمباران موشکی سپاه پاسداران ۵ گام کاهش تعهدات برجامی ایران همه مشکلات موتور بویینگ اوکراینی فیلم / این موشک برای نابودی پایگاه‌ نظامی آمریکا رونمایی شد + قیام موشک ها تصاویر ماهواره‌ای رویترز از موفقیت حمله موشکی سپاه به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد پایگاه‌های امریکایی در تیررس موشک‌های ایران پایگاه هوایی عین‌الاسد در یک نگاه تجلیل روحانی از شهید سلیمانی سوگواری خانواده‌های جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراینی رهبر معظم انقلاب: دیشب یک سیلی به اینها زده شد پربازدیدها تایید صلاحیت نامزدهای مجلس به تفکیک استان‌ها چند ابهام و پرسش مهم درباره سقوط هواپیمای اوکراینی از شلیک کروز تا شلیک پدافند بارندگی در سیستان و بلوچستان و بندرعباس سردار سلامی: کاش خودم در پرواز بوئینگ ۷۳۷ بودم و این صحنه را نمی‌دیدم سیستان و بلوچستان در سیل، روستاها در محاصره، راه‌های ارتباطی مختل دسترسی سریع ایران زندگی ایران عصر رادیو ایران 20 خبرنگار ایران آخرین خبرها یادداشت ها اخبار جعلی اخبار سیاسی اقتصادی اجتماعی فرهنگی جهان حوادث ایران مدیا عکس فیلم اینفوگرافی صدا خانواده ایران روزنامه ایران ایران ورزشی ایران دیلی الوفاق ایران سپید آژانس بین المللی عکس ایران طراحی و تولید: آرشیو خط و مشی درباره ایران آنلاین تماس با ما نقل و نشر مطالب با ذکر نام پایگاه خبری بلامانع است

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ده‌ها موشک به شهر اشغالی صفد

در ادامه فضای ملتهب در مرزهای جنوبی لبنان، ده‌ها موشک به سمت شهر صفد در سرزمین‌های اشغالی شلیک شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های صهیونیستی امروز دوشنبه از شلیک ده‌ها موشک کاتیوشا به سمت شهر اشغالی صفد خبر دادند.

 همچنین رسانه‌های عبری گزارش دادند که صدای انفجار حدود 20 فروند موشک طی چند دقیقه اخیر در این شهر شنیده شده است.

بر اساس اعلام این منابع آژیر خطر در 14 شهرک صهیونیست‌نشین از جمله صفد در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.

مقاومت لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • سیستان و بلوچستان بالاترین ظرفیت معادن را دارد
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۴ اردیبهشت
  • شلیک ده‌ها موشک به شهر اشغالی صفد