Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@20:08:19 GMT

مسجد «دو مناره» شهر سقز به روایت تصویر

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۷۵۴۰

مسجد «دو مناره» شهر سقز به روایت تصویر

خبرگزاری میزان- مسجد «دو مناره» شهر سقز، به علت وجود دو مناره غربی و شرقی آن از قدیم‌الایام به «دو مناره» معروف است. تاریخ انتشار: 22:36 - 22 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۰۵۶

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، مسجد «دو مناره» شهر سقز، بدلیل وجود دو مناره غربی و شرقی آن از قدیم‌الایام به «دو مناره» معروف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسجد در بافت قدیم شهر در خیابان امام خمینی و در پشت حسینیه سقز قرار دارد. آنچه که در اولین نگاه نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند وجود ایوانی ستون‌دار در نمای مسجد است. ویژگی‌ای که آن را از سایر مساجد کردستان و شاید ایران متمایز می‌کند.

 

 

بیشتر بخوانید: تصاویری از روستای متروکه شامان دامغان

 

 

منبع: فارس

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عکس جالب کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۷۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، زارع در نشست تاريخ يزد که با موضوع تاريخ شفاهي يزد قديم برگزار شد، گفت: با توجه به اهميت پرداختن به تاريخ و گذشته، سلسله نشست هايي را با عنوان دوشنبه هاي فرهنگي در اين مرکز آغاز کرده ايم که تاريخ شفاهي قديم يزد را مورد بررسي قرار مي دهيم.
وي با اشاره به اينکه اين نشست ها با حضور مفاخر، مشاهیر و نويسندگان يزدي برگزار مي شود، بيان کرد: اين جلسات با موضوعات مختلف تمدني در حوزه آب، قنات، مباحث فرهنگي و اجتماعي کاملا ثبت و ضبط مي شود.

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • تصاویر جالب و کمتر دیده شده از تهران قدیم/ عکس
  • ثبت تاریخ شفاهی یزد قدیم، از اولویت های مرکز اسناد و کتابخانه ملي استان يزد
  • بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان غربی
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد