Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: وضعیت احراز صلاحیت نامزدهای انتخاباتی پس از انجام بررسی‌ها به ستاد انتخابات استان اعلام شد.

دکتر محمود ثمینی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از بررسی‌های انجام شده در خصوص نامزدهای حوزه‌های انتخاباتی استان، اسامی افرادی که واجد شرایط برای این مهم تشخیص داده شدند به ستاد انتخابات استان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای رسمی ۴۰۸ تن به عنوان نامزد انتخابات در استان ثبت‌نام کردند که در ابتدای امر ۳۴ تن انصراف خود را اعلام و تعداد ۳۷۴ تن دیگر برای تشخیص احراز صلاحیت به شورای نگهبان معرفی شدند.

ثمینی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار اعلام شده تعداد ۱۱۷ تن از افراد فوق که جمعاً ۳۱/۲% کل آمار را تشکیل می‌دهند به عنوان رد صلاحیت شدگان معرفی شده و تعداد ۹۳ تن دیگر که ۲۴/۹% آمار را شامل می‌شوند، عدم احراز صلاحیت آن‌ها اعلام شد.

معاون استاندار بیان کرد: ۱۶۴ تن باقیمانده به عنوان افرادی که صلاحیت آن‌ها تأیید شده است، اسامی آنان در فهرست نهایی استان دیده می‌شوند و از این جمع افرادی که رأی اعتماد مردم را در انتخابات اسفندماه اخذ کنند، به عنوان نماینده مردم راهی بهارستان خواهند شد.

وی ادامه داد: به منظور تکریم افرادی که به هر دلیل صلاحیت آن‌ها احراز نشده است و برای اجرای مر قانون انتخابات، شعبه رسیدگی به شکایات شورای نگهبان مستقر در استانداری لرستان پاسخگوی این افراد خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انتخابات 98 استانداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • برگزاری انتخابات دور دوم در ۸ حوزه کشور به صورت الکترونیک
  • فرایند قانونی سد معشوره طی شده‌ است
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات