Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@21:36:30 GMT

مقایسه هیوندا النترا با نیسان تینا

تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۷۸۹۷

مقایسه هیوندا النترا با نیسان تینا

خبرگزاری میزان- در این مطلب به بررسی خودرو هیوندا النترا با نیسان تینا از لحاظ قدرت و سایر خدمات خواهیم پرداخت. تاریخ انتشار: 23:30 - 22 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۵۸۶۳ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، در این گزارش سعی بر معرفی و مقایسه دو خودرو هیوندا النترا با نیسان تینا داریم که به ترتیب ساخت کشور‌های کره جنوبی و ژاپن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این گزارش نگاهی می‌اندازیم به برخی ویژگی‌های این ۲ خودرو:     بیشتر بخوانید: مقایسه کیا سورنتو با هیوندای سانتافه
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو اخبار اقتصادی خودروسازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ مدل نیسان در راه است

شرکت خودروسازی نیسان ۳۰ مدل جدید را تا سال ۲۰۲۷ عرضه می‌کند و حجم فروش جهانی را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایسنا، نیسان موتور اعلام کرد که ۳۰ مدل جدید را طی سه سال آینده عرضه خواهد کرد و هدف آن افزایش فروش جهانی خود به میزان یک میلیون دستگاه و در عین حال کاهش هزینه‌ها برای بهبود سودآوری است.

سومین خودروساز بزرگ ژاپن با اعلام به‌روزرسانی برنامه تجاری میان‌مدت خود، عنوان کرد که حاشیه سود عملیاتی بیش از ۶ درصد را تا پایان سال مالی منتهی به مارس ۲۰۲۷ و بازده کل سهامداران بیش از ۳۰ درصد را هدف قرار خواهد داد.

نیسان با لیف تمام باتری خود پیشگام در خودروهای الکتریکی بود اما تلاش‌های خودروهای برقی آن توسط شرکت‌هایی مانند رقیب آمریکایی تسلا و رهبر چینی بی‌وای‌دی در چین به عنوان بزرگترین بازار خودروی جهان، تحت‌الشعاع قرار گرفت.

نیسان انتظار دارد تا آن زمان خودروهای تمام باتری حدود یک پنجم فروش جهانی آن را تشکیل دهند و خودروهایی که با سیستم قدرت هیبریدی آن کار می‌کنند یک پنجم دیگر را به خود اختصاص دهند، در حالی که خودروهایی که فقط موتور احتراق داخلی دارند ۶۰ درصد باقی مانده را تشکیل می‌دهند. این خودروساز ژاپنی اکنون قصد دارد تا پایان دهه، ۶۰ درصد از فروش جهانی خودروهای برقی را تشکیل دهد که در مقایسه با هدف ۵۵ درصدی که در فوریه ۲۰۲۳ منتشر شد، افزایش یافته است.

۱۶ مدل از ۳۰ مدل جدید، از جمله هشت خودروی باتری دار و چهار خودرو پلاگین هیبریدی خواهند شد. نیسان قصد دارد هزینه نسل بعدی خودروهای برقی را تا ۳۰ درصد کاهش دهد. نیسان انتظار دارد در ایالات‌متحده و کانادا، هفت مدل جدید را روانه بازار کند و ۷۸ درصد از خط تولید خودروهای سواری خود را برای برند نیسان و همچنین مدل‌های برقی و پلاگین هیبریدی را به بازار عرضه کند.

بر اساس گزارش رویترز، این خودروساز همچنین قصد دارد هشت خودروی انرژی جدید را در بازار چین عرضه کند. همچنین قصد دارد تا پایان سال مالی خود تا مارس ۲۰۲۹ یک شاسی بلند الکتریکی جدید را عرضه کند که با کاهش ۵۰ درصدی زمان شارژ سریع عرضه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف هولناک هیوندا در محور جندق؛ وحشتناک‌ترین تصادف نوروز؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند
  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند / تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است /عکس
  • وحشتناک‌ترین تصادف نوروز ۱۴۰۳ ؛ ۹ سرنشین دو خودرو در آتش سوختند | تنها نجات یافته تصادف یک پسر ۵ ساله است | جزئیات و تصاویر
  • علت تصادف مرگبار محور دامغان- جندق انحراف به چپ سواری هیوندا بود
  • مقایسه جدیدترین شاسی بلند لکسس با سگ! (فیلم)
  • عکس| حادثه برای راننده نیسان بر اثر وزش باد شدید!
  • تردد حدود ۱۲ میلیون خودرو از محورهای استان قزوین
  • مصرف فعلی خودروی‌های برقی کمتر از ۱۰ مگاوات است
  • نیسان روی ۳۰ خودرو جدید و هیجان‌انگیز کار می‌کند
  • ۳۰ مدل نیسان در راه است