Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@22:54:19 GMT

دستگیری عامل قتل در دانشگاه

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۴۸۸۵۶۸

دستگیری عامل قتل در دانشگاه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سرهنگ آذین در تشریح خبر بیان داشت: حدود ساعت ۲۰ امشب افرادی که در همسایگی دانشگاه زندگی می‌کردند با مرکز فوریت‌های پلیس (۱۱۰) تماس گرفته و وقوع قتلی را اعلام کردند.

وی افزود: بعد از این تماس، تیم عملیات کلانتری در محل حاضر ،تحقیقات آغاز و مشخص می‌شود که درگیری بین دو نفر از کارمندان این دانشگاه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: طی یک عملیات پلیسی، متهم در خیابان خوردین دستگیر می‌شود و به قتل اقرار و علت قتل را هم اختلاف مالی و کاری عنوان می‌کند.

وی گفت: قاتل که فردی ۴۴ ساله است می‌گوید که من نگهبان دانشگاه  بودم و مقتول که فردی ۴۷ ساله است مدیر عمومی و مسئول تدارکات دانشگاه بوده است که از مدتها قبل با هم اختلاف مالی و کاری داشتیم.

سرهنگ آذین تصریح کرد: این متهم در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان می‌کند امشب هنگامی که مسئول تدارکات (مقتول) محل را ترک کرده و قصد رفتن به خانه را داشته است درگیری بین ما پیش می‌آید و با یک میلگرد به سر او ضربه وارد کردم که این ضربه موجب کشته شدن و جان باختن او می‌شود.

رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در خاتمه افزود: با توجه به اقرار متهم، پرونده در اختیار مرجع قضائی برای رسیدگی بیشتر قرار گرفت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قتل دانشگاه دستگیری فوریت های پلیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جانشین پلیس آگاهی استان با اشاره به دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال گفت: پیرو وقوع چندین فقره سرقت طلاجات بانوان کهنسال، توسط یک نفر مذکر حدودا ۳۵ ساله دستگیری سارق در دستور کارکارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: شیوه و شگرد این سارق که با خودرو بدون پلاک در ساعات روز، در مناطق پایین شهر پرسه زده و افراد مونث مسن که بصورت تنها در حرکت می‌باشند را شناسایی و با مانور متقلبانه طلاجات افراد کهنسال را گرفته و سریع متواری می‌شود و بعد از رفتن متهم، شاکی متوجه سرقت طلاجات خود می‌شود.

سرهنگ منوچهر ترکمندی بااشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی اقدام به شناسایی و دستگیری سارق مذکور شدند، گفت: از متهم تعداد ۳ حلقه انگشتر طلا که در همان روز سرقت کرده بود کشف گردید.

جانشین پلیس آگاهی استان در پایان اعلام کرد: با عنایت به عدم ثبت شکایت‌های افراد مونث در سامانه پلیس، مالباختگان عزیز این پرونده جهت شناسایی متهم و اموال مسروقه می‌توانند به پایگاه یکم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ متهم به قاچاق مواد مخدر در کاشمر
  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می شود
  • دستگیری یک نفر متهم به اتهام اخذ رشوه
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود
  • دستگیری یک گروگان‌گیر در شاهرود/ انگیزه متهم اختلافات مالی بود
  • دستگیری سارق طلاجات بانوان کهنسال در قم
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • خوزستان/ دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل ربایش دختر ۲۰ساله در تهران