Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرخیو راموس می گوید که قصد داشته ضربه پنالتی اش مقابل اتلتیکو را پاننکا (چیپ) بزند اما ناراحتی از ناحیه مچ پا اجازه نداده است.

طرفداری- رئال مادرید 4-1 اتلتیکو مادرید را در ضربات پنالتی شکست داد و قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شد. سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید زننده ضربه آخر تیمش بود.

به گزارش مارکا، راموس در پایان بازی گفت:

همیشه به خاطر یک سری خرافات، پنالتی چهارم را می زنم و به این دلیل نبود که محاسبه ای برای زدن ضربه پیروزی بخش صورت گرفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قصد داشتم پنالتی ام را چیپ بزنم اما ناراحتی مچ پا اجازه نداد که قدم های متعدد کوتاه بردارم. مچ پایم کمی به فنا رفته است! کمی ترسیده بودم، و هرچه زمان می گذشت، دردش بیشتر می شد و اذیت می کرد. اما وقتی درون زمین هستید و می دانید که برای قهرمانی می جنگید، درد فراموش می شود. اما حالا بدتر شده و امیدوارم که دوره ریکاوری خیلی طول نکشد.

جوایز بیشتر از کلمات، نشان دهنده موفقیت این باشگاه است. رئال مادرید بی دلیل بزرگترین و موفق ترین باشگاه دنیا نیست، بلکه به خاطر قهرمانی های متعددی است که در طول تاریخ باشگاه و نسل به نسل به دست آمده است. به همین خاطر رئال مادرید خیلی بزرگ است.

من حالا مسن تر شده ام و خیلی صبورم. در سطح شخصی، امروز روز خاصی برای من بود. وقتی در اواخر دوران بازی صاحب عناوین قهرمانی می شوید، آن را جور دیگری می بینید. چالش من این است که دو عنوان قهرمانی دیگر تا رسیدن به رکورد بازیکنی که بیشترین تعداد قهرمانی را کسب کرده دارم، و امیدوارم موفق شوم.

اگر جای والورده بودید، در آن صحنه همان تصمیم را می گرفتید؟

بله، فکر می کنم هر بازیکنی در ترکیب ما در آن شرایط همین کار را می کرد. حرکتی کلیدی بود که باید متوقف می شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۴۸۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونیو رودیگر پس از برد مقابل منچسترسیتی: الله اکبر / فیلم

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. رودیگر موفق شد پنالتی آخر رئال مادرید را وارد دروازه منچسترسیتی کند.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • انیمیشن فان عمر مومنی از پنالتی برناردو سیلوا مقابل رئال مادرید / فیلم
  • آینده مبهم قهرمان رئال در اتحاد
  • برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی به روایت کارتون / فیلم
  • افتخار ابدی برای چهار ستاره رئال مادرید
  • آنتونی رودیگر جهت پنالتی ستاره سیتی را لو داد + عکس
  • انگلیسی‌ها حذف شدند/ رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه‌نهایی
  • آنتونیو رودیگر پس از برد مقابل منچسترسیتی: الله اکبر / فیلم
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • پپ گواردیولا هنگام تماشای پنالتی شاگردانش مقابل رئال مادرید / ویدیو فان
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام